چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
۸ نفر

کودکان و نوجوانان همزمان با فرارسیدن روز جهانی صلح با زبان نقاشی از صلح و آرامش می‌گویند.

منطقه 6

به گزارش همشهری آنلاین، نمایشگاهی از نقاشی‌های کودکان و نوجوانان با هدف ترویج فرهنگ صلح با همکاری انجمن حمایت از حقوق کودکان در نگارخانه شفق برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه بیش از ٣٠ اثر بر روی بوم در ابعاد ۵۰ در ۷۰ با تکنیک گواش با حضور هنرآموزان «لیلا کعبی» پایه‌گذار آموزش نقاشی بر مبنای اصول و مفاهیم پیمان‌نامه حقوق کودکان، در معرض دید علاقه‌مندان است.
به گفته کعبی؛ امسال این نمایشگاه از دریچه نگاه کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل خانه کودک شوش و هنرآموزان فرهنگسرای خانواده، به صلح جهانی صلح می‌پردازد و هنرآموزان با زبان نقاشی از صلح و آرزوی برقراری آرامش در دنیا می‌گویند.»
او با تاکید بر اینکه همچون سال‌های گذشته کودکان و نوجوانان کشور ما و افغانستان مفاهیم متنوعی را از صلح به تصویر درآورده‌اند. یادآور شد: «روز ٢١ سپتامبر (مصادف با ٣٠ شهریورماه) در راستای برقراری صلح، امنیت و حقوق برابر ملت‌ها، از سوی سازمان ملل متحد، روز جهانی صلح نامگذاری شده و این نمایشگاه هم نگاهی دارد به خواسته و آرزوی کودکان که زندگی در دنیای بدون جنگ و خونریزی است.»
علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه نقاشی صلح می‌توانند روزهای ٣٠ و ٣١ شهریور ماه از ساعت ١٦ به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده، نگارخانه شفق مراجعه کنند.

کد خبر 707404

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha