یک منبع فاش کرد که سامسونگ در مورد اینکه آیا باید از تراشه اگزینوس در گوشی‌های هوشمند گالکسی اس۲۳ استفاده کرد یا خیر، دچار اختلافات داخلی شده است.

سامسونگ اس 22

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، این اطلاعات دو ماه پس از آن منتشر شد که «کوالکام» تقریباً تأیید کرد که در همه گوشی‌های سامسونگ از پلتفرم «اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲» استفاده خواهد شد.
طبق گفته آیس یونیورس، بخش سامسونگ ام ایکس (MobileEXperience) از عملکرد تراشه داخلی گوشی‌های هوشمند گالکسی اس۲۲ ناامید شده است. از سوی دیگر، مدیران سطح بالا همچنان می‌خواهند گوشی‌های پرچمدار سال آینده با تراشه اگزینوس (Exynos ۲۳۰۰) عرضه شوند.

در حال حاضر، حدود ۷۰ درصد از گوشی‌های سامسونگ گالکسی اس۲۲ با اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه می‌شوند. این پلتفرم کره‌ای برای دستگاه‌هایی در اروپا، کشورهای مستقل مشترک المنافع، آفریقا و خاورمیانه است. ۳۰ درصد دیگر گوشی‌های سامسونگ گالکسی اس ۲۲ دارای «اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱» ساخت «کوالکام»هستند و در قاره آمریکا، کره جنوبی، چین، ژاپن و هند به فروش می‌رسند.  در آسیای جنوب شرقی گوشی‌های سامسونگ با ترکیبی از هر دوی این تراشه‌ها در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:
 


هر دو تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپ‌دراگون ۸ نسل یک  بر اساس فرآیند ۴ نانومتری ساخته شده‌اند و در حالی که پلتفرم سامسونگ دارای پردازنده گرافیکی کمی قدرتمندتر است، پردازنده تراشه کوالکام کمی سریع‌تر است.

کد خبر 707291

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha