چند روز پس از مرگ هولناک شلیر رسولی، زنی که برای فرار از دست مردی که نیت سوئی داشت خودش را از پنجره خانه بیرون انداخته بود جزئیات تازه‌ای از این حادثه هولناک افشا شد.

شلیر رسولی، شیرزن مریوانی

به گزارش همشهری‌آنلاین، مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان در این‌باره می‌گوید: گوران پس از سقوط شلیر رسولی، برای فرار از محل حادثه اقدام به گروگان‌ گرفتن ۲خانم و تیراندازی به سمت مأموران پلیس کرده بود.

لیلا آژیر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با بیان اینکه از روز نخست این حادثه با دستور استاندار در جمع این خانواده داغدیده حاضر و پیگیر پرونده آن هستیم، گفت: مرد متجاوز پس از آنکه شلیر رسولی خودش را از پنجره به پایین پرت کرده بود، حین فرار از پشت بام به منزل همسایه دیگر رفته و ۲ خانم دیگر را نیز به گروگان گرفته بود و خواسته از آنان نیز سوءاستفاده کند.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اینکه دادستان مریوان قول داده که این پرونده را سریع بررسی و تعیین‌تکلیف کند، گفت: استاندار، رئیس‌کل دادگستری استان و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز پیگیر این موضوع بوده و خواسته همه مسئولان و مردم تسریع در روند بررسی پرونده و اعدام این فرد رذل و اوباش است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با اذعان به اینکه خانواده شلیر رسولی وضعیت روحی و روانی خوبی ندارند و فرزندانشان شاهد این ماجرا بودند، تصریح کرد: این خانم به خاطر حفظ آبرو، خود را از پنجره به پایین پرتاپ کرده بود و نباید حقش ضایع شود. همسایه‌ها پس از اطلاع از این حادثه به‌خاطر ترس از گوران قادری، جرأت نکرده بودند جلو بیایند و اجازه ندهند چنین اتفاقی بیفتد چرا که او اسلحه، چاقو و اسپری فلفل داشته است.

وی با بیان اینکه این مرد حین فرار ۳ تیر به سمت مأموران نیروی انتظامی شلیک کرده است، عنوان کرد: هم‌اکنون پرونده قضایی در مریوان در حال بررسی است.

آژیر با ابراز تأسف از اینکه رسانه‌های معاند نظام نیز همانند همیشه دنبال سوءاستفاده و حواشی هستند، ابراز کرد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که همه مسئولان پیگیر این پرونده هستند.

کد خبر 706559
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    دلم برای این زن میسوزه توی چه مخمصه ای افتاده