دو اجرایی شدن نمایش پدر در روز پنجشنبه، اعلام بازیگران و خوانندگان یک نمایشنامه خوانی و تعطیلی سالن های نمایش در روز جمعه اخبار امروز تئاتر هستند.

پدر

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش پدر در سالن اصلی تئاتر شهر روز پنجشنبه ۲۴ شهریور دو اجرا خواهد داشت. از طرف دیگر بازیگران و خواننده یک نمایشنامه خوانی معرفی شده‌اند و در ضمن سالن‌های نمایش در روز جمعه به مناسبت اربعین تعطیل خواهند بود.

نمایش «پدر» دو اجرایی شد

نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای که این روزها در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه است، روز پنجشنبه بیست و چهارم شهریور ماه در دو نوبت به صحنه می‌رود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و موافقت رییس مجموعه تئاترشهر نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت آرای روز پنجشنبه بیست و چهارم شهریور ماه در دو نوبت میزبان علاقه مندان تئاتر است.

این اثر نمایشی روز پنجشنبه بیست و چهارم شهریور ماه در نوبت اول ساعت ۱۷ و در نوبت دوم ساعت ۲۰ به صحنه خواهد رفت.

نمایش «پدر» به نویسندگی فلوریان زلر، کارگردانی آروند دشت آرای و بازی رضا کیانیان، لیلی رشیدی، سعید چنگیزیان، مارین ون‌هولک، سوگل خلیق، بهزاد کریمی، نجوا صاحب‌الزمانی هر روز ساعت ۲۰ به مدت زمان ۹۰ دقیقه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

این در حالی است که دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی می‌توانند هر روز با مراجعه به گیشه و ارائه کارت دانشجویی به صورت محدود از تخفیف ۳۰ درصدی قیمت بلیت نمایش برخوردار شوند.

تازه‌ترین اخبار تئاتر | نمایش پدر دو اجرایی شد |  مهدی یغمایی، خواننده پاپ به یک نمایشنامه‌خوانی پیوست

مه لقا باقری و مهدی یغمایی در یک نمایشنامه‌خوانی

بازیگران و خواننده نمایش‌نامه‌خوانی خیریه «قند خون» به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی معرفی شدند.

 مه‌لقا باقری، توماج دانش‌بهزادی، حدیث میرامینی و آناهیتا سهرابی نمایش‌نامه «قند خون» به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی را شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر شهرزاد که حامی این حرکت خیرخواهانه است، خوانش می‌کنند. همچنین مهدی یغمایی در این نمایش‌نامه‌خوانی اجرای زنده خواهد داشت.

نمایش‌نامه‌خوانی «قند خون» دومین اجرا از رپرتوار نمایش‌نامه‌خوانی «زندگی کارگری زنان» است که به صورت خیریه و با هدف آزادی زنان زندانی جرایم مالی و غیرعمد که به دلیل عدم توانایی پرداخت، در زندان به سر می‌برند، خوانش می‌شود.

تمام عواید حاصل از این نمایش‌نامه‌خوانی با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد دیه کشور بی‌کم‌وکاست به آزادی این زنان اختصاص داده می‌شود.

در خلاصه نمایش‌نامه «قند خون» آمده است که: «کام کارگرای کارخونه‌ قند تلخه، یه مرد پیدا نمی‌شه به دادشون برسه؟ اگه خوب گوش کنی آه بلند کارگرای کارخونه‌ی ارج و داروگر هم می‌شنوی...»

این نمایش‌نامه به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج در سال ۱۳۹۷ اجرا شده است.

در این نمایش‌نامه‌خوانی، پردیس تئاتر شهرزاد (تهیه کنند و حامی)، پدرام تنعمی (طراح پوستر)، بابک کیوانی (آهنگساز)، محمدحسن درباغی و حمید ملاحسینی (برنامه‌ریز)، جاوید علیپور (ساخت تیزر) و آوا فیاض (مدیر روابط‌عمومی) الهام شعبانی را همراهی می‌کنند.

تالارهای نمایشی روز جمعه ۲۵ شهریور اجرا نخواهند داشت

تالارهای نمایشی تهران و شهرهای دیگر کشور روز جمعه ۲۵ شهریور ماه در آستانه اربعین حسینی اجرا نخواهند داشت.  

نمایش‌های تالارهای تهران و دیگر شهرهای کشور روز جمعه ۲۵ شهریور ماه، همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین امام حسین (ع) اجرایی نخواهند داشت.

لازم به توضیح است از روز یکشنبه بیست و هفتم شهریور ماه، آثار نمایشی طبق برنامه‌های از قبل اعلام شده میزبان علاقه‌مندان و مخاطبان خواهند بود.

کد خبر 705795

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha