هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با چند دیدار پیگیری شد.

محمد صلاح

به گزارش همشهری‌آنلاین، دومین هفته از لیگ قهرمانان اروپا از بامداد سه شنبه آغاز شد. در مهم‌ترین دیدار بایرن مونیخ در گروه C میزبان بارسلونا بود که با نتیجه ۲ بر ۰ به پیروزی رسید. گل‌های باواریایی‌ها را لوکاس هرناندز در دقیقه ۵۰ و سانه در دقیقه ۵۴ به ثمر رساندند. همچنین اینتر با گل‌زنی ژکو و دامفرایز مقابل ویکتوریا پلژن، برنده دیدار دیگر این گروه شد.

در گروه A، لیورپول میزبان آژاکس بود که در نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ به برتری رسید. صلاح در دقیقه ۱۷ و ماتیپ در دقیقه ۸۹ برای لیورپول و کدوس در دقیقه ۲۷ برای آژاکس گل‌زنی کردتد.

در گروه B، بایر لورکوزن با دو گل اتلتیکو مادرید را از پیش رو برداشت تا با وجود نتایج ضعیف در بوندسلیگا، در لیگ قهرمانان اروپا نتایج خوبی کسب کند. آندریش در دقیقه ۸۴ و دیابی در دقیقه ۸۷ گل‌های لورکوزن را به ثمر رساندند. سردار آزمون، مهاجم ایرانی بایر لورکوزن از دقیقه ۸۹ وارد زمین شد و چند دقیقه‌ای در بازی با اتلتیکو حضور داشت.

اما در دیداری عجیب، کلوب بروژ با چهار گل در خانه‌ی پورتو به پیروزی رسید. ژوتگلا در دقیقه ۱۵ از روی نقطه پنالتی، سوا در دقیقه ۴۷، السن در دقیقه ۵۲ و نوسا در دقیقه ۸۹ گل‌های کلوب بروژ را به ثمر رساندند. مهدی طارمی در این بازی در ترکیب پورتو حضور نداشت.

در نهایت در گروه D، اسپورتینگ با دو گل از سد تاتنهام گذشت که هر دو گل آن در دقایق پایانی به ثمر رسید. پائولینیو و آرتور در دقایق ۹۰ و ۳+۹۰ برای اسپورتینگ گل‌زنی کردند.

همچنین آینتراخت فرانکفورت با تک گل لیندستروم در دقیقه ۴۳ توانست مارسی را شکست دهد.

کد خبر 705702
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha