محمدرضا گرایی پس از شکست در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان ادعا کرد کشتی‌گیران کشور میزبان در این مسابقات وزن‌کشی نکردند!

گرایی

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدرضا گرایی قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک که شب گذشته در فینال وزن ۶۷ کیلوگرم مغلوب حریفی از صربستان شد، گفت: متأسفانه در فینال مسابقات جهانی چند اشتباه داشتم، یکی اینکه برای گرفتن امتیاز عجله کردم و در مورد جثه بزرگ‌تر حریف هم باید بگویم بیشتر کشورها نسبت به اینکه کشتی گیران صربستانی وزن کشی نکردند اعتراض داشتند.

قهرمان المپیک ۲۰۲۲ توکیو داد: صرب‌ها چون میزبان بودند قصد داشتند به هر نحوی از امتیاز میزبانی استفاده کنند، احتمالاً کشتی گیران صربستانی وزن کشی نکرده بودند، کشتی گیران ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم آنها هیکل درشت‌تری نسبت به سایر حریفان داشتند، البته من هم در کشتی فینال چند تا اشتباه داشتم که امیدوارم بتوانم در آینده آن را جبران کنم.

دارنده ۲ مدال طلا و نقره جهان گفت: از اینکه نتوانستم دل هموطنانم را در دیدار فینال شاد کنم ناراحتم، امیدوارم در مسابقات بعدی و در نهایت بازی‌های المپیک پاریس جبران کنم. از همه مردم و کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

 محمدرضا گرایی در رقابت‌های وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به با نتیجه ۹ بر صفرامانتور اسماعیل اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر هان سو ریو دارنده مدال طلای جهان از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گرایی در این مرحله در یک کشتی مقتدرانه با نتیجه ۸ بر صفر جانی ختسوریانی از گرجستان را از شکست داد و به دیدار فینال راه یافت اما در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب ماته نمس دارنده مدال برنز جهان از صربستان شد و به مدال نقره رسید.

کد خبر 705607
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    1 1
    تو همیشه قهرمانی،از کشتی هاش خیلی لذت میبرم ،درود بر گرایی عزیز