یک دختر جوان در محله طرشت تهران قربانی اسیدپاشی شد و مامورران انتظامی موفق شدند به صورت ضربتی عامل این جنایت را شناسایی و دستگیر کنند.

اسید

به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه ۲۱ شهریورماه جاری، فریادهای دلخراش «کمک کمک» زن‌ جوان در محله طرشت جنوبی توجه اهالی محله را جلب کرد.

خیلی زود مردم برای کمک‌رسانی به سمت این زن‌ جوان رفتند و متوجه شدند وی دقایقی قبل هدف اسیدپاشی از سوی یک موتورسوار قرار گرفته است که در ادامه این موضوع را مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دادند.

با اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان با هماهنگی تلفنی با بازپرس کشیک دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

ماموران کلانتری در تحقیقات میدانی پی بردند، یک مرد جوان با موتورسیکلت سبزرنگ با انگیزه نامشخص به طرف زن جوان اسیدپاشی کرده و متواری شده است.

امدادگران اورژانس که همزمان با ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شده بودند بلافاصله اقدامات درمانی را آغاز کردند و متوجه شدند این زن جوان، قربانی اسیدپاشی از ناحیه دست، بدن و صورت دچار سوختگی سطحی شده است.

ماموران پلیس که در تحقیقات ابتدایی به وجود دوربین‌ مداربسته وقوع جرم پی برده بودند با بازبینی فیلم آن پرداخته و لحظه به لحظه صحنه اسیدپاشی را مشاهده کردند که در ادامه موفق به شناسایی مرد جنایتکار شدند.

تیم پلیسی در گام بعدی با بررسی‌های مقدماتی و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در شهرک‌ مسکونی دانشگاه تهران در محله طرشت ردیابی کردند.

همین کافی بود تا ماموران کلانتری با اخذ مجوزهای لازم قضایی از بازپرس جنایی راهی محل موردنظر شوند و در یک عملیات ضربتی مرد اسیدپاش را که با چاقو به ماموران پلیس حمله‌ور شده بود، دستگیر کنند.

‌متهم سابقه‌دار پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌های فنی به جرم اسیدپاشی به دختر جوان اعتراف و عنوان کرد بر اثر توهم ناشی از مصرف مواد مخدر شیشه اقدام به اسیدپاشی کرده است.

با دستور بازپرس کشیک دادسرای ناحیه (۲۷) امور جرائم‌جنایی متهم برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم قرار گرفت و حال عمومی دختر جوان مساعد گزارش شده است.

کد خبر 705567
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • سهراب IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    30 0
    دروغ میگه این مرد پول گرفته وباید دید ازچه کسی پول گرفته تا اسید پاشی کند وبه چه نیتی
  • Borzoo NO ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    17 6
    اسید پاشی به زنان در کشور جرم محسوب نمیشود...زیرا قبلا هم در اصفهان انجام شد و کسی دستگیر نشد
    • حرف حق IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      2 0
      من نمی‌دونم چه اصراری دارین همه زنان رو فرشته نشون بدین؟؟؟کم نداشتیم که زن اسید پاشی کرده و مجرم بوده.دست از این نگاه های جنسیت زده و مردستیز گونه بردارید
  • دهقان IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    27 3
    باید اعدام بشه تا باعث عبرت بقیه بشه
    • هموطن IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      13 2
      بلافاصله
  • رحمان IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    21 1
    (مرد اسیدپاش را که با چاقو به ماموران پلیس حمله‌ور شده بود) این یعنی محاربه با سلاح سرد اونم با پلیس باید داعدام بشه
  • ناشناس IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    16 2
    چرابه پرونده اسیدپاشی اصفهان رسیدگی نشد!!؟
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    14 0
    از ریاست محترم قوه قضاییه تقاضا داریم در خصوص قانونی که اجازه می ده هر کس با این ادعا که در حالت عادی نبودم هر کاری دوست داره بکنه باز نگری بشه . طرف شیشه مصرف می کنه قتل نفس انجام می ده می گه فکر کردم با هیولا درگیر شدم و...لطفا امثال این اوباش که مسیر زندگی این دختر را تغییر می دهند برخورد متناسب صورت گیرد اگر اعدام نمی شود عینا اسید پاشی شود .
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    12 0
    وقتی هیچکدام از اسید پاشی ها در این چندسال منجر به مجازات سنگین (لااقل اعدام) نشده ، عحیب نیست که هرکسی به خود اجازه دهد دست به چنین رذالتی بزند که از قتل نفس هم بدتر است و مصدوم تا اخر عمر باید رنچ ودردی وحشتناک را تحمل کند ، اگر مسئولین حتی یک روز هم خود را بجای مصدومین اسیدی می گذاشتند در این زمینه اهمال نمی کردند .
  • سعید IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    0 1
    چرا تا چیزی میشه شما سری میخاین طرف عدام بشه شما چه میدونید از اون طرف قضیه فقط یک طرف قضاوت میکنید خوبه شما قاضی نشدین فکر نکنم کسی دیگه زنده بود خواهشن حداقل ی بار حبس عبد بدین
  • مجید IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    1 0
    اگر با جریان اسید پاشی برخورد قاطع میشد این اتفاقات هرگز نمی افتاد
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    1 0
    این افراد هیچ رحم و مروتی ندارند و باید فوری بدون کوچکترین تخفیف مجازات شوند