مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری با اشاره به راه‌اندازی سامانه کد دستوری #۸۰۰* اعلام کرد: مشترکان می‌توانند با استفاده از این امکان نسبت به فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی دریافت پیامک‌های خدماتی به تفکیک هر سرشماره پیامکی اقدام کنند.

پیامک

به گزارش همشهری آنلاین، دبیر کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: ارسال کنندگان پیامک‌های اطلاع‌رسانی از سرشماره‌های خدماتی ملزم شده‌اند عبارت "لغو ۱۱" را در انتهای پیامک خود درج کنند تا مشترکان بتوانند با ارسال عدد ۱۱ به سرشماره‌ای که از آن پیامک دریافت کرده‌اند، ادامه دریافت پیامک را لغو کنند.

پیمان قره‌داغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری، در این باره اظهار کرد: علاوه بر این، مشترکان می‌توانند برای عضویت مجدد و دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی خدماتی (پیامک‌هایی که پس از عضویت مشترک در باشگاه مشتریان یک شرکت یا فروشگاه برایش ارسال می‌شود)، عدد ۱۲ را به همان سرشماره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه پیش از این به ‌منظور رعایت حقوق مصرف‌کنندگان خدمات ارتباطی و با هدف ساماندهی دریافت و عدم دریافت پیامک‌های انبوه تبلیغاتی از تمام سرشماره‌های پیامکی تبلیغاتی به صورت یکجا، سامانه کد دستوری #۸۰۰* راه‌اندازی شده است، افزود: اکنون با این امکان، مشترکان می‌توانند نسبت به فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی دریافت پیامک‌های خدماتی به تفکیک هر سرشماره پیامکی اقدام کنند.

کد خبر 705344
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • شهروند IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    1 0
    آقا تبلیغات هم ،حدی دارد ،حدودی دارد ،مشغول مطالعه هستی یکباره یک آگهی جلو چشمانت را تیره و تار میکند ، اینطور پا برهنه مطالعه اشخاص را دچار اخلال کردن مصداق بارز آزار واذیت می باشد ،کلأ باید از این شیوه تبلیغات جلوگیری شود ،