شهردار آمل گفت: شرایط دفن زباله عمارت در کیلومتر ۳۰ جاده هراز مناسب نیست. حدود ۴ دهه گذشته زباله چندین شهرستان مرکزی استان به این مکان منتقل می‌شد، در سال‌های گذشته نیز گنجایش آن از حد طبیعی هم فراتر رفته و شیرابه‌های آن به سمت جاده ارتباطی هراز نیز سرایت کرده است.

زباله

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار آمل با بحرانی خواندن محل دفن زباله این شهرستان در محل عمارت گفت: واگذاری زمین منال در حدفاصل موقعیت آمل و بلده که مورد تایید محیط زیست و منابع طبیعی نیز بوده، همچنان بی‌نتیجه مانده است.

علی داوودی افزود: شرایط دفن زباله در محل عمارت در کیلومتر ۳۰ جاده هراز بحرانی است. حدود ۴ دهه گذشته زباله چندین شهرستان مرکزی استان به این مکان منتقل می‌شد، در سال‌های گذشته گنجایش آن از حد طبیعی هم فراتر رفته و شیرابه‌های آن به سمت جاده ارتباطی هراز نیز سرایت کرده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر روزانه بیش از ۱۸۰ تن زباله از شهرستان آمل به محل دفن زباله عمارت منتقل می‌شود، گفت: به علت اشباع شدن و تکمیل بیش از حد ظرفیت دفن زباله در منطقه عمارت، از سال گذشته ارسال زباله شهرهای همجوار به آنجا متوقف شده است. موضوع رسیدگی به پسماند شهرستان آمل به یک مطالبه جدی وعمومی دراین شهرستان تبدیل شده و حتی وزیر کشور نیز صراحتا برای واگذاری زمین در حال پیگیری است.

کد خبر 705080
منبع: صدا و سیما

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha