روز دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با راهیابی یک کشتی گیر ایران به فینال همراه بود.

گرایی

به گزارش همشهری آنلاین مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جهانی کشتی فرنگی از ساعت ۱۹:۱۵ به میزبانی صربستان آغاز شد. در وزن ۶۳ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با احمت اویار از ترکیه مبارزه کرد و با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید. نجاتی در دوم به مصاف عبدالمحمد پاپی از آلمان رفت که با نتیجه ۷ بر ۴ از سد حریف گذشت تا راهی یک چهارم شود. وی در ثانیه‌های پایانی موفق شد حریفش را شکست دهد.

این فرنگی‌کار کشورمان در ادامه کار با ویکتور سیوبانوف از مولداوی سرشاخ شد که با برتری ۵ بر ۳ راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان رفت که ۲ بر یک شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

اما در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف امانتور اسماعیل اف از قرقیزستان رفت. گرایی در این مسابقه با نمایش فوق‌العاده و اجرای فنون زیبا نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و گام به دور سوم گذاشت.

گرایی در این مرحله در مبارزه با هان سو ریو دارنده مدال طلای جهان از کره جنوبی ۵ بر یک پیروز و راهی نیمه‌نهایی شد. این فرنگی‌کار طلایی المپیک در این مرحله با جانی ختسوریانی از گرجستان سرشاخ شد که با نتیجه ۸ بر صفر برد و فینالیست شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم هم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر فلیکس بالدوف از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر رستم آساکولوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

ساروی در مرحله نیمه نهایی به مصاف آرتور الکسانیان قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان رفت. ملی‌پوش کشورمان در این دیدار ۳ بر یک شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

کد خبر 705068

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha