رئیس بنیاد مستضعفان جزئیاتی از اقدامات بنیاد مستضعفان و خدمت‌رسانی موکب‌های این بنیاد در ۶ پایانه مرزی کشور را همزمان با اربعین حسینی تشریح کرد.

مسير اربعين 1401

به گزارش همشهری آنلاین، سید پرویز فتاح با اعلام جزئیاتی از خدمت‌رسانی بنیاد به زائران اربعین حسینی در قالب ۶ موکب در نقاط مرزی، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، اقدام به راه‌اندازی ۵ موکب در مرزهای غربی و جنوب غربی و یک‌ موکب در مرز جنوب شرقی کشور کردیم تا پذیرای زائرانی که قصد ورود به کشور عراق و زیارت عتبات عالیات را دارند، باشیم.
 
رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: موکب‌های بنیاد مستضعفان در ۵ استان خوزستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان در پایانه‌های مرزی چزابه، شلمچه، خسروی، مهران، تمرچین و ریمدان انواع خدمات درمانی، بهداشتی، اسکان و پارک خودرو را به زائران ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به بخشی از خدمات ارائه شده به زائران گفت: تامین ۴۰ میلیون بطری آب معدنی، توزیع روزانه ۳۰ هزار پرس غذای گرم و تامین ۴ میلیون آبمیوه و نوشیدنی بخشی از خدماتی است که در موکب‌های بنیاد مستضعفان به زائران اربعین حسینی ارائه می‌شود.

به گفته فتاح هم‌اکنون موکب‌های بنیاد مستضعفان با حضور پرسنل و مدیرانی که داوطلب خدمت بوده‌اند مشغول به کار هستند و خدمات ارائه شده در این موکب‌ها تا پس از اربعین و اتمام عملیات بازگشت زائران ادامه خواهد داشت.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان با اعلام خبر تامین کمک‌هزینه زیارت بیش از ۸۰۰۰ نفر از مناطق هدف محرومیت‌زدایی بنیاد خاطرنشان کرد: علاوه بر این، بنیاد مستضعفان با تخصیص ۵ میلیارد تومان، زمینه اعزام تعدادی از مددجویان کمیته امداد به عتبات عالیات در ایام اربعین را فراهم کرده است. 

کد خبر 703749

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha