وحید رجبلو، توانیاب کارآفرین و کسی است که فقط ۲ درصد از بدنش کار می‌کند. او با بیماری SMA متولد شده ولی این بیماری تاکنون نتوانسته او را تسلیم و از ادامه زندگی، ناامید کند.

به گزارش همشهری آنلاین، رجبلو می‌گوید: با وجود این بیماری که به‌تدریج باعث تحلیل رفتن عضلات بدنم شد، همیشه مستقل زندگی کرده‌ام. نخستین استارت‌آپم را در ۲۶ سالگی که تقریبا تمام بدنم ناتوان شده بود (در حال حاضر فقط ۲ انگشتم توانایی حرکت دارد) راه‌اندازی کردم و اکنون صاحب چندین استارت‌آپ و بیش از ۲۰۰ سایت موفق هستم. سال ۲۰۲۰ در رویداد Toy به‌عنوان یکی از ۲۰ جوان تأثیرگذار دنیا انتخاب شدم.

او گفت: سهام شرکت‌هایم ۱۳ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است و در حال حاضر، ۲ هزار نفر غیرمستقیم و ۴۰ نفر مستقیم برایم کار می‌کنند. خودم را در ایجاد استقلال برای خودم و آرامش برای خانواده‌ام موفق می‌دانم. در پیشرفت کسب و کار هم تا حدودی موفق هستم؛ چون هنوز آرزوهای بزرگی دارم که هنوز به آنها نرسیده‌ام نمی‌خواهم احساس کنم موفقم تا ذهن ناخودآگاهم تلاش‌هایش را متوقف نکند. دوست دارم شرکت‌هایم را به خارج از کشور صادر کنم به همین علت، قدم‌هایم را برای رسیدن به این هدف محکم‌تر برمی‌دارم.

گفتگو و تصویر: نصیبه سجادی

تدوین: عاطفه سادات حسین‌زاده

کد خبر 703574
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 0
    درود برتو مرد جوان