خودروی بدون راننده اپل در حال حاضر مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفته است؛ این موضوع را نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد.

خودروی اپل

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از دیلی میل، ۲۶ درصد از رانندگان به طور قطع به خرید وسیله نقلیه از شرکت سازنده آیفون فکر می‌کنند.

تنها تویوتا و هوندا با ۳۸ و ۳۲ درصد در رتبه‌های بالاتر را به خود اختصاص داده‌اند و تسلا با  ۲۰ درصد رتبه چهارم این نظرسنجی را دارد. علاوه بر این، هنگامی که در مورد برداشت کیفیت از آنها پرسیده شد، ۲۴ درصد از دارندگان خودرو امتیاز بالایی، به اپل دادند!

مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داده است که اپل می‌خواهد در سال ۲۰۲۵ یک خودروی الکتریکی کاملا خودمختار آماده کند، اما راه رسیدن به این نوع فناوری پر از تلاش‌های شکست‌خورده یا رها شده بوده است.

این غول فناوری اخیرا در مورد پروژه خودرو چیز زیادی نگفته است. تیم کوک مدیرعامل اپل، سال گذشته به نیویورک تایمز گفته بود: «ما خواهیم دید که اپل چه می‌کند. خیلی چیزها را در داخل بررسی می‌کنیم. بسیاری از آنها هرگز نور روز را نمی‌بینند.»

با این حال، این شرکت اخیرا فاش کرد که گرگوری باراتوف را که در هیوندای کار می‌کرد و همچنین بر توسعه حسگرهای دوربین در شرکت کانتیننتال آلمان نظارت داشت، استخدام کرده است.

علاقه وافر مردم به خودرویی که هنوز تولید نشده است | اپل بالاتر از تسلا

همانطور که بلومبرگ اشاره می‌کند، هر خودروی اپل از تمایل روزافزون مصرف‌کنندگان به قابلیت‌های فناوری بیشتر در وسایل نقلیه‌شان سود می‌برد و این شرکت می‌تواند محتوای پیشنهادی خود را بر روی هر صفحه‌ای در داخل خودرو پخش کند.

بیشتر بخوانید:

تلاش این شرکت برای توسعه خودرویی با نام پروژه تایتان به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد. با این حال در طول سال‌ها، اپل با موانع بسیار زیادی بر سر راه خود روبرو بوده است.

کد خبر 703520

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha