یک سارق منزل بعد از دستگیری با چاقو به مامور نیروی انتظامی حمله کرد و او را به شهادت رساند.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین، صبح امروز یکشنبه ۱۳ شهریور، حضور یک سارق جوان در خانه‌ای در میدان سپاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از سوی مردم گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ۲ مامور پلیس با یک موتورسیکلت راهی محل شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ در بررسی‌های اولیه مشخص شد همدست سارق جوان که هنوز در خانه حضور داشت، برای زاغ‌زنی جلوی خانه مورد نظر در یک خودرو پراید نشسته است.

ماموران پلیس در گام نخست، همدست سارق حرفه‌ای را در خودرو پراید دستگیر کردند. در این هنگام، یکی از ماموران پلیس برای دستگیری سارق دیگر که در خانه حضور داشت، راهی طبقه اول ساختمان موردنظر شد.

مامور پلیس پس از اینکه با احتیاط وارد خانه مورد نظر شد، در مواجهه با سارق جوان با وی درگیر شد که در طول این درگیری هدف یک ضربه چاقو از ناحیه پهلو قرار گرفت.

سارق جوان پس از ارتکاب جرم، بلافاصله به قصد فرار راهی پشت بام ساختمان شد که ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو موفق به دستگیری او شدند.

با حضور امدادگران اورژانس که همزمان با ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شده بودند، در حال انتقال استوار یکم امیر کیوانلو به بیمارستان بودند اما اقدامات درمانی بی‌فایده بود و این مامور پلیس به درجه رفیع شهادت نائل شد.

این حادثه بلافاصله به ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم جنایی گزارش داده شد و بدین ترتیب بازپرس کشیک قتل به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی صحنه وقوع جنایت شدند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی برای کشف جرائم احتمالی سارقان سابقه‌دار ادامه دارد.

شهادت یک مامور پلیس در تهران توسط سارق منزل | سارق با چاقو به پلیس حمله‌ور شد

کد خبر 703073
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • نمین IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    14 3
    روح این پلیس وظیفه شناس شاد وقرین رحمت الهی،باید با سارقان ودزدان مسلح برخوردبیشتر ودرصورت داشتن سابقه ،محارب باخدا واعدام کمترین حکم این جانیان بالفطره باشد
  • احمدشریفی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    11 3
    وقتی میبینم یک پلیس جلوی یک سارق کم میاره وشهیدمیشه دلم میگیره اینقدرضعیف بایدمهارت فردی اینقدرباشه که خلافکارروزمینگیرش کنه بدون رحم بخاطرهمین ترحم کردن اینجوری میشه
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    25 3
    قوه قضاییه شماروبه امام حسین اشراروقاتلین و...دراولین فرصت اعدام کنیدشماروبخدامماشات و...کناربگذارید
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    29 2
    روحش شاد من ازمقامات محترم قضایی خواهشمندم بااراذل واوباش وسارقین بدون هیچ اغماضی برخورد قاطع نشدید داشته باشند قبلا از ماموران وظیفه شناس تشکر وقدردانی میکنم
  • علی. IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    13 2
    روح شاد.عاقبت بخیر شود
  • njkmjh IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    20 2
    مقصر اصلی مسولین هستن که جوانها دارای شغل نیستند و بسمت کارهای خلاف میروند.
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    5 2
    جالبه، حتی پلیس هم امنیت نداره. قوه قضایی دیگه بسه با خلافکاران برخورد کنید
  • علي IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    2 3
    انشااله مثل عربستان ؛ دست كسي كه دزدي ميكنه قطع بشه تا ديگه شاهد اين سوانح نباشيم.