سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
۰ نفر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در ۴ محور مواصلاتی خبر داد.

جاده مسدود است - مسدود شدن جاده چالوس

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در 4 محور مواصلاتی هستیم. بر این اساس ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است. 

وی ادامه داد: همچنین در آزادراه ساوه - تهران محدوده بهمن آباد نیز ترافیک پرحجم و نیمه‌سنگین گزارش شده و وضعیتی مشابهی نیز در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس وجود دارد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه امروز نیز محور چالوس و آزادراه تهران - شمال تا ساعت ۱۶ مسدود است، گفت: محور چالوس واقع در استان‌های مازندران و البرز  به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود بوده و تردد در این مدت از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

شیرانی افزود: همچنین محور ریگان - ایرانشهر نیز تا اطلاع بعدی مسدود است. علاوه بر آن، محور لاسم ارجمند به دلیل شرایط فصلی مسدود بوده و جاده امامزاده داوود نیز همچنان مسدود است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند. 

کد خبر 701764
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha