ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس به خاطر گذراندن زمان زیاد در دفتر کارش مشهور است و مادرش (مای ماسک) فاش کرده که حتی او باید هنگام ملاقات با پسرش در تگزاس، شرایط خود را با وضعیت او وفق دهد.

ایلان ماسک

به گزارش همشهری آنلاین، مادر ۷۴ ساله اخیرا در مصاحبه‌ای گفته است که ماسک با وجود ثروتش علاقه چندانی به دارایی‌هایش ندارد و هنگام ملاقات با او در مقر اسپیس‌ایکس مجبور است در گاراژ بخوابد.

مای به ساندی‌تایمز گفت: «شما نمی‌توانید یک خانه شیک در نزدیکی سایت موشکی داشته باشید.»

در حال حاضر، ماسک در یک آپارتمان اجاره‌ای زندگی می‌کند که خیلی دور از دفاتر اسپیس‌ایکس نیست.

خود ماسک بارها گفته است که «حتی صاحبخانه نیست» و وقتی شرایط پیش می‌آید خانه دوستش می‌ماند. او همچنین معروف به این است که به هنگام نهایی کردن برخی پروژه‌ها و برنامه‌ها، چندین شب در دفتر کارش می‌خوابد. ماسک حتی در سال ۲۰۲۰ گفته بود که در نهایت تمام دارایی‌های خود را در سراسر جهان خواهد فروخت. او در آن زمان در توییتر نوشت: «تقریبا تمام دارایی‌های فیزیکی‌ام را می‌فروشم. من خانه‌ای ندارم.»

بیشتر بخوانید:

در این مصاحبه، مادر ماسک همچنین در مورد جاه‌طلبی پسرش برای بردن اسپیس‌ایکس به مریخ صحبت کرد. او در پاسخ به این پرسش که آیا می‌خواهد به مریخ برود، گفت: «شما باید ۶ ماه آمادگی و انزوا داشته باشید و این برای من جذابیتی ندارد، اما اگر بچه‌هایم بخواهند، من این کار را انجام دهم، قبول خواهم کرد.»

کد خبر 701496

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فضا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha