خودروسازی بورستنر (Bürstner) مسیر تبدیل شدن E-Transit فورد را به یک ون کمپر تمام برقی طی کرده و یک مدل مفهومی ارائه کرده است.

کمپر ون برقی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از نیو اطلس، حدود دو سال از معرفی E-Transit فورد گذشته است و حالا به نظر می‌آید وقت تولید یک کمپر ون از این فورد E-Transit باشد. خودورسازی وینباگو به سختی بر ساخت یک کمپر ون برقی در سال ۲۰۲۲ کار کرده است، اما در نهایت نمی‌توان گفت که کاروان e-RV این خودروسازی کاملا مبتنی بر E-Transit فورد باشد، ولی از موتور لایتینینگ برقی شده مدل ترانزیت فورد کمک گرفته است.

کمپر ون

حالا خودروسازی بورستنر (Bürstner) مسیر تبدیل شدن E-Transit فورد را به یک ون کمپر تمام برقی طی کرده است.کمپر تمام برقی بورستنر می‌تواند با یک‌بار شارژ حدود ۳۱۷ کیلومتر مسافت را طی کند. این مدل خودرو اگرچه که فعلا به مرحله نهایی تولید خود نرسیده و در حد یک مدل مفهومی ارائه شده است، با این حال چیزهای برای گفتن از آینده این مدل وجود دارد. نام کامل این مدل مفهومی Bürstner Lineo C ۵۹۰ است.

پشت ون کمپر

خودروسازی بورستنر ادعا می‌کند این مدل مفهومی برد ۳۱۷ کیلومتری دارد، ولی بنا به تخمین WLTP فورد، ولی احتمالا برای یک کاروان کامل با در نظر گرفتن اضافه شدن وزن اضافی، رسیدن به چنین مرحله‌ای بعید به نظر می‌رسد. متاسفانه شرکت بورستنر در مدل مفهومی خود توضیحاتی از موتور این خودور ارائه نکرده و مشخص نیست. خود خودروسازی فورد موتورهای  ۱۳۵ و یا ۱۹۸ کیلوواتی (۱۸۱ و ۲۶۶ اسب بخار) را برای یک ون کمپر برقی پیشنهاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ون کمپر جذاب

مدل E-Transit فورد خود مجهز به مجموعه فناوری کامل شامل سیستم ناوبری متصل با کنترل صوتی، کروز کنترل تطبیقی هوشمند با تشخیص علائم ترافیکی، کمک پیش از برخورد با تشخیص عابر پیاده، سیستم دوربین ۳۶۰ درجه و کمک ترمز معکوس است. همچنین از برق این خودرو می‌توانیم برای کارهای شخصی استفاده کنیم، به راحتی می‌توان به برق ۲.۳ کیلوواتی باتری E-Transit فورد متصل شد. بورستنر همچنین ون پاپ آپ کوچکتر کوپا را  علاوه بر فورد E-Transit سفارشی می‌سازد، بنابراین یک مدل سفارشی E-Transit فورد امکان‌پذیر است.  E-Transit معمولی برد بهتری چون ۳۳۸۰ کیلومتر را ارئه می‌دهد.

شارژ ون کمپر

بورستنر Lineo C ۵۹۰ را در سالن کاروان دوسلدورف به نمایش می‌گذارد که این آخر هفته افتتاح شد و تا ۴ سپتامبر (یکشنبه) ادامه دارد.

کد خبر 701487

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha