معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران توضیحاتی درخصوص احداث کلانتری‌ها در استان تهران ارائه کرد.

محسن نایبی - محسن نائبی

به گزارش همشهری آنلاین، محسن نایبی معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران درباره احداث کلانتری در تهران گفت: موضوع ساخت کلانتری‌ها یک تعهد قدیمی است و تقریبا از دورانی که ما فرماندار بودیم، قرار بود این اتفاق بیفتد و تعداد کلانتری در تهران به فراخور اضافه شدن جمعیت ایجاد شود، اما متاسفانه اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفته است. 

وی ادامه داد: ما از ابتدای ورودمان به مجموعه استانداری با جدیت این موضوع را پیگیری می کنیم و آقای استاندار و مجموعه استان اولویت اول را امنیت می دانند، چراکه اگر امنیت نباشد هرچقدر تصمیمات در خصوص توسعه بگیرید کارساز نمی تواند باشد بنابراین ما با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران خاطرنشان کرد: همچنین فرماندار تهران نیز به صورت ویژه ماموریت دارند تا این کار را انجام دهند.

نایبی با اشاره به اینکه در استان تهران نیاز به راه اندازی ۴۰ کلانتری است، گفت: ما کار را شروع کردیم. البته یک موضوعی وجود دارد که بیشتر در شهر تهران نیز با این چالش مواجه هستیم و آن موضوع زمین است در شهرستان‌ها کمتر با این چالش مواجه هستیم.

وی ادامه داد: در خصوص این موضوع نیز با همه دستگاه‌ها رایزنی می کنیم تا در این زمینه به ما کمک کنند و بتوانیم این کار را پیش ببریم.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران همچنین درباره قرارگاه سرقت گفت: در استانداری تهران کمیسیونی داریم با عنوان کمیسیون مقابله با سرقت که به قرارگاه تبدیل شده است و در همین روزهای اخیر نیز این کمیسیون در سطح استان تهران، فرماندهان انتظامی تهران بزرگ، شرق استان تهران و غرب استان تهران برگزار شد.

نایبی تصریح کرد: این جلسه بسیار خوب بود و راهکارهای عملی برای مقابله با سرقت ارائه شد. 

وی تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم این است که پیشگیری از سرقت انجام شود، در همین زمینه با خودروسازان جلسه داشته‌ایم همچنین با مدیران ادارات آب، برق و گاز مذاکراتی داشته‌ایم و راهکارهای عملی نیز ارائه شده است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه عمده سرقت‌های خودرو مربوط به خودروهایی است که در سال‌های گذشته تولید شده‌اند، تصریح کرد: ما با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کنیم و با خودروسازان جلساتی را برگزار کرده‌ایم چراکه اگر احساس ناامنی بوجود آید، از ناامنی بدتر است.

نایبی همچنین درخصوص سرقت‌های خرد گفت: عمده سرقت‌های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود که با اقداماتی که در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر انجام می شود، انشالله شاهد کاهش سرقت‌های خرد خواهیم بود.

کد خبر 700189
منبع: ایلنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha