شهردار منطقه ۱۵ از کلنگ‌زنی احداث چهارمین پروژه مسکن در این منطقه خبر داد و گفت: در این منطقه شاهد احداث هزار و ۸۴۲ واحد مسکونی در منطقه خواهیم بود.

منطقه 15

به گزارش همشهری آنلاین، سید مهدی صباغ در آیین کلنگ‌زنی پروژه شهید شیرودی در محله مشیریه گفت: قرارگاه جهادی مسکن منطقه با هدف به حداقل رساندن زمان و حذف فرآیندهای موازی و زائد برای صدور مجوزهای لازم تولید مسکن، شناسایی همه ظرفیت‌های تولید و تلاش برای فعال‌سازی آنها  با دستور شهردار تهران راه اندازی شد.

او به پروژه شهید شیرودی اشاره کرد و افزود: در این طرح ۷۷۰ واحد مسکونی در ۱۱ بلوک در متراژ ۹۰ مترمربع به بالا با زیربنای کل بلوک‌های مسکونی- تجاری ۹۷ هزار متر مربع، فضای خدمات عمومی با زیربنای ۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع و فضای تجاری با زیربنای ۳ هزار مترمربع به همت صندق تعاون و سرمایه گذاری مسکن ودجا احداث می‌شود.

شهردار منطقه در ادامه به سه پروژه دیگر قرارگاه مسکن منطقه اشاره کرد و افزود: کلنگ زنی احداث ۱۲۸ واحد مسکونی در خاور شهر، احداث پروژه امین یک و دو با ۶۷۴ واحد در ضلع جنوب شهرک شهید بروجردی و ساخت ۲۷۰ واحد مسکونی در شهرک شهید بروجردی از جمله این پروژه‌ها است.

 نوسازی ۳۱ درصدی بافت فرسوده جنوب شرق پایتخت

 ساخت ۴۴۲ واحد مسکونی در شهرک شهید بروجردی | منطقه ۱۵ پیشتاز در اجرای طرح ملی مسکن

حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در این مراسم گفت: آمار سال‌های اخیر حاکی از آن است که دهک اول تا ششم جامعه بخش اعظم درآمد خود را به بخش مسکن اختصاص می‌دهند و این نشان دهنده اهمیت تامین مسکن برای ارتقای رفاه شهروندان است.

کد خبر 700046
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha