چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۷ - ۱۲:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک باند بزرگ زمین خواری که با تبانی، جعل اسناد و مدارک زمین‌های بلاصاحب در شهر ری و تهران را تصاحب و به فروش می‌رساندند با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات تهران مورد شناسایی قرار گرفته و منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، اعضای این باند با نفوذ در بعضی از مراکز دولتی اقدام به تهیه وکالتنامه، مبایعه‌نامه‌ جعلی و صوری کرده و با مراجعه به دستگاه‌های ذیربط و ارائه دادخواست و الزام به تنظیم سند مبادرت به تملک غیرقانونی اراضی مذکور می‌کردند و با فروش زمین به مردم درآمد نامشروع زیادی عاید خود کرده‌اند.

در این رابطه ماموران وزارت اطلاعات با هماهنگی دستگاه قضایی موفق شدند ضمن شناسایی عوامل و شگردهای این باند، 11 نفر از اعضای اصلی را دستگیر کنند.

از این افراد تعدادی سند منگوله‌دار املاک مجهول‌الصاحب، مبایعه‌نامه‌های جعلی، اوراق سفید امضاء و مهر شده دستگا‌ههای دولتی و اسناد زمینهای که جاعلان زمین قصد فروش غیرقانونی را داشتند کشف و ضبط شد.

طبق تحقیقات و اعترافات، زمین های فروخته شده با روشهای غیرقانونی در شهر ری و تهران توسط متهمین این باند بالغ بر یکصد و ده میلیارد ریال بوده است.

کد خبر 69999

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز