کاربران «گوگل مپ» تصویری ترسناک از یک هواپیمای مسافربری سرنگون شده در وسط جنگل‌های بارانی استرالیا مشاهده و منتشر کرده‌اند.

ایرباس

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای روزنامه مترو انگلیس، کاربران هواپیمای سرنگون شده را در محدوده کاردوِل (Cardwell) که بین تاونزویل و کایرنز قرار دارد، مشاهده کرده‌اند.

در تصویر، گویا هواپیما در محوطه‌ای در میان درختان قرار گرفته است. پس از نگاه دقیق‌تر به تصویر، هواپیما یا ایرباس A۳۲۰ یا بوئینگ ۷۳۷ به نظر می‌رسد.

آن‌گونه که کاملا مشهود است و گزارش‌های رسانه‌ها نیز به آن اشاره کرده‌اند، در این تصویر هیچ نشانه‌ای از آسیب به هواپیما یا منطقه‌ای که در آن قرار دارد، مشاهده نمی‌شود.

کاربران کاملا گیج شده‌اند، زیرا هواپیما ظاهرا در یکی از مسیرهای پروازی تعیین شده، قرار داشته است. گزارش‌ها حاکی از آن است که هواپیمای دو موتوره خاکستری در غرب قرار دارد. این یک مسیر پروازی شناخته شده در امتداد ساحل شمالی کوئینزلند محسوب می‌شود.

گوگل سقوط یک هواپیما را در استرالیا نشان می‌دهد | پدیده تصاویر روح چیست؟

اداره ایمنی حمل و نقل استرالیا به یک روزنامه استرالیایی گفت که از وجود هواپیمای مسافربری مفقود شده، در آن مکان بی‌اطلاع است.

این اداره در بیانیه‌ای گفت: «به نظر می‌رسد پدیده‌ای به نام تصاویر روح (Ghost images) وجود دارد و این می‌تواند همین باشد.»

در Google Maps، کاربران گاهی اوقات تصاویری را می‌بینند که ظاهرا در آنجا نیستند. موارد متعددی پیش‌تر مردم را به خود مشغول کرده بود.

کد خبر 699857

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    17 16
    موقع تهیه عکس هوایی، در حال پرواز در اون نقطه بوده، از این ساده تر؟!
  • رسول IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    8 2
    اگه هواپیما بود در اثر برخورد با درختان باید منفجر میشد ولی در عکس زوم شده هواپیما سالم هستش!