‌قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۳۴ تومان اعلام شد. دلار در بازار آزاد امروز ۲۸ هزار  و ۶۰۰ تومان معامله شد.  دلار توافقی نیز در قیمت ۲۷ هزار و ۵۶۰ تومان خرید و فروش شد

دلار

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۶ هزار و ۷۶۵ تومان و ۲۷ هزار و ۳۴ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته هزار و  ۳ تومان کاهش قیمت داشت.

قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و  ۱۵۸ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۴۴۱ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۵۹۳ تومان کاهش قیمت داشته است.

تا ساعت تنظیم این خبر، کانون صرافان ایرانیان نیز میانگین قیمت خرید هر دلار را ۲۷ هزار و ۴۳۰ تومان و میانگین قیمت فروش آن را ۲۷ هزار و ۸۱۶ تومان در صرافی ها اعلام کرد.

میانگین قیمت خرید و فروش یورو نیز از سوی این کانون در صرافی ها به ترتیب ۲۸ هزار و ۳۴۹ و ۲۸ هزار و ۷۲۲ تومان اعلام شد.

در معاملات توافقی دلار نیز امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در «کانال سامانه اطلاع‌رسانی ارز توافقی تهران» ۲۷ هزار و ۵۶۰ تومان اعلام شد.  

همچنین تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه نرخ دلار در بازار متشکل ارز ۲۶ هزار و ۸۹۹ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و  ۳۰۰ تومان بود.

قیمت دلار که دیروز به کانال 28 هزار تومانی سقوط کرده بود امروز در همین کانال اندکی افزایش قیمت داشت و تا ساعت تنظیم این خبر در قیمت ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

کد خبر 699454
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha