گروه حوادث: سارقان خشن وقتی خود را در محاصره پلیس دیدند برای فرار از تعقیب ماموران، دختر 10 ساله‌ای را گروگان گرفتند

دستگیری اعضای این باند با گزارش‌های متعدد رانندگانی که خودروی آنها از سوی یک باند خشن به سرقت رفته بود در دستور کار تیمی از کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

ماموران در بررسی اظهارات شاکیان دریافتند اعضای این باند در ساعات پایانی شب خودروهای سواری پراید را از جنوب غرب تهران به‌صورت دربستی به مقصد اسلامشهر کرایه کرده و در بین مسیر با تهدید چاقو نقشه سرقت این خودروها را به اجرا در می‌آورند.

با این اطلاعات، بررسی‌ها برای دستگیری سارقان ادامه یافت و کارآگاهان در تحقیقات انجام شده متوجه شدند اعضای این باند 3 سارق حرفه‌ای هستند که به تازگی از زندان آزاد شده‌اند.

در حالی که ردیابی‌ها برای دستگیری این 3 سارق حرفه‌ای ادامه داشت، ماموران از طریق اطلاعات مردمی موفق شدند 2 عضو باند را در خیابان امام خمینی اسلامشهر شناسایی کنند اما زمانی که قصد دستگیری آنها را داشتند، متهمان متوجه حضور پلیس شده و پا به فرار گذاشتند.

با شروع عملیات تعقیب متهمان، ماموران تمامی راه‌های فرار مردان جوان را مسدود کردند و آنها وقتی خود را در محاصره پلیس دیدند وارد خانه‌ای شده و دختر 10 ساله‌ای را گروگان گرفتند.

گرچه این 2 سارق حرفه‌ای قصد داشتند با این کار از دست پلیس فرار کنند، اما ماموران در یک عملیات ضربتی موفق شدند گروگان 10 ساله را نجات داده و با شلیک گلوله به سوی متهمان، هر دوی آنها را دستگیر کنند.

سرهنگ احمد میری- فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر- با اعلام این خبر گفت: این 2 سارق جوان در بازجویی‌های اولیه به سرقت خودروهای پراید اعتراف کردند و مدعی شدند که تاکنون با این شگرد 6 خودرو را به سرقت برده‌اند.

متهمان همچنین به 16 فقره زورگیری از رانندگان اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 69913

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز