مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به اینکه سیر پیوستن تاکسی‌ها به سامانه‌های اینترنتی صعودی است، گفت: تلاش داریم در ماه جاری مشکلات مربوط به تاکسی‌های اینترنتی را برطرف کنیم.

تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین، مرتضی ضامنی درباره فعالیت تاکسی‌های اینترنتی توضیح داد: ابتدا این تاکسی‌ها آسیب‌هایی را به فعالیت آژانس وارد کردند و در نهایت قرار شد در چارچوب دستورالعمل فعالیت خود را ادامه دهند و بهایی هم به شهرداری‌ها پرداخت کنند که این قضیه با موضوعاتی همراه شد و قرار است شنبه هفته آینده برنامه‌ای داشته باشیم و اتفاقات خوبی را در این راستا شاهد باشیم.

او با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و فعالیت سامانه سپند گفت: همه فرایند سرویس مدارس در این سامانه ثبت و ضبط می‌شود. راننده خودروی آنها باید استاندارد لازم را داشته باشند و از خود آنها هم استعلام می‌شود.

ضامنی از ایجاد اپ نظارت والدین جهت رفت و آمد فرزندان‌شان با سرویس خبر داد و گفت: والدین از طریق این اپ نظارتی می‌تواند آمد و شد فرزند دانش آموز خود را رصد کنند و به راننده امتیاز دهند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با بیان اینکه از شنبه ثبت‌نام رانندگان و شرکت‌ها از طریق سامانه سپند برای سریس مدارس آغاز می‌شود و تا ۱۵ شهریور لیست نهایی سرویس‌های مجاز در اختیار مدارس قرار می‌گیرد، اظهار داشت: برچسبی هم برای رانندگان سرویس مدارس طراحی شده و پلیس می‌تواند از طریق این برچسب آنها را رصد و امنیت سفر از این طریق افزایش یابد.

کد خبر 698813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha