سرخ ها در صورت موافقت گل محمدی به مصاف تیم مطرح فوتبال اروپا خواهند رفت.

سیتی

به گزارش همشهری آنلاین  پس از لغو بازی پرسپولیس مقابل ملوان برای خداحافظی سیدجلال حسینی، مسئولان پرسپولیس اعلام کردند که برای کاپیتان سابق خود حتما یک بازی خداحافظی جذاب را ترتیب خواهند داد. از طرف دیگر رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس چند شب پیش در تلویزیون اعلام کرد که برای بازی خداحافظی سیدجلال یک تیم مطرح فوتبال دنیا را هماهنگ خواهند کرد تا این بازی با جذابیت هر چه بیشتر برگزار شود.

بعد از این برنامه، گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص حریف احتمالی پرسپولیس انجام شد که در این بین نام تیم منچسترسیتی که یکی از بهترین باشگاه‌های حال حاضر دنیاست به میان آمد. منچسترسیتی که در سال‌های اخیر جزو بهترین باشگاه‌های دنیا بوده هر ساله در تعطیلات نیم‌فصل زمستانی، به کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌آید تا اردوی خود را در این منطقه برگزار کند.

اما اصل بازی دوستانه پرسپولیس و منچستر سیتی چیست و برگزاری این بازی از چه زمانی استارت خورده؟ حدود چهار ماه پیش بود که یک شرکت فعال در زمینه فوتبال، درخواستی برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرد تا این تیم در شهر دبی و در یک دیدار تدارکاتی به دیدار منچستر سیتی برود. چهار ماه پیش که این درخواست به باشگاه پرسپولیس ارسال شده بود، زمان برگزاری بازی را شهریورماه اعلام کرده بودند. اسپانسری که قصد برگزاری این بازی را دارد اعلام کرده که هزینه دو روز سفر پرسپولیسی‌ها به دبی را خواهد داد تا آنها برای این بازی به این شهر سفر کنند. از طرف دیگر زمانی که برای برگزاری این بازی اعلام شده دقیقا در کوران مسابقات لیگ برتر است.

در این بین نظر یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس بسیار مهم خواهد بود چرا که با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ برتر در فصل اخیر و از طرفی برگزاری اردوی تیم ملی در آخرین فیفادی پیش از جام جهانی 2022 قطر از جمله مواردی است که باید دید کادرفنی پرسپولیس درباره آن چه تصمیمی خواهد گرفت. از طرف دیگر، اسپانسری که برگزاری این بازی را به پرسپولیس پیشنهاد داده اعلام کرده که منچسترسیتی با همه بازیکنان اصلی خود به این سفر خواهد آمد و باید دید که آیا درنهایت پرسپولیس برای این بازی عازم دبی خواهد شد یا اینکه تصمیم دیگری در این باره لحاظ خواهد شد

کد خبر 698693

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • احمد IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    9 1
    بجای این جنجال ها یک فوتبال پاک بازی کنید