سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد هر گونه همکاری با موسسه کلوزآپ (گرین هاوس) ممنوع است.

اطلاعات سپاه

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد هر گونه همکاری با موسسه کلوزآپ (گرین هاوس)، ممنوع است.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

به اطلاع عموم هنرمندان بالأخص مستندسازان محترم می‌رساند که موسسه آموزشی کلوزآپ، فعال در حوزه مستند، یک موسسه صهیونیستی بوده که با حمایت‌های مادی و معنوی رژیم اشغالگر اسرائیل در حال فعالیت است.

این مجموعه که پیش از این با عنوان گرین هاوس فعالیت داشته، به دلیل افشای ماهیت حامیان پشت پرده و برای جلوگیری از ایجاد حساسیت در کشورهای مسلمان، موقعیت ثبتی خود را از تل آویو به بروکسل منتقل کرده است.

از این رو هرگونه ارتباط و همکاری اتباع ایرانی با این موسسه صهیونیستی ممنوع و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران قابل پیگیری از طریق مراجع قضائی خواهد بود.

کد خبر 698624
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • کریمی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    4 12
    کلیه کسانی که با آیات قرآن در زمینه حجاب بحث و نظریه می‌دهند که حجاب مانند غربی‌ها باشد ۱ ماشیعه امام صادق هستیم ۲ ما قران داریم که واضح حجاب را بیان کرده ونمی توان مانند مسیحیان باشیم، چون قرآن کامل است وانجیل تحریف شده ۳ چرا اینقدر سماجت میکنند معلوم است با سرجنگ دارند وما نمی‌توانیم از آیات تفسیر با میل غربی ها کنیم
    • عاشق رهبر و اسلام IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      15 2
      آخه چه ربطی داشت به موضوع خبر آقای باحجاب؟!! الان پاچه خواری و خودشیرینیت تموم شد؟! حالا برو جایزتو بگیر... یه خورده عاقلانه حرف بزنید تا ملت از اسلام و انقلاب زده نشن
    • ناشناس IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      4 21
      سلام البته بی ربط نیست چون اون موسسات صهیونیستی دقیقا دنبال حذف حجاب و دین هستند و مستند سازی هاشون هم برای تخریب دین، حجاب و نمادهای اسلامی شیعه است و گرین هوس یه موسسه مستند سازیه!
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 1
    خیلی خوب ولی توضیح بیشتر بدید که ما هم متوجه شیم