شرایط حضور تماشاگران در مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ اعلام شد.

دربی

به گزارش همشهری‌آنلاین، پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر عدم حضور تماشاگران به آگاهی می‌رساند تا اطلاع ثانوی تمامی ورزشگاه‌های میزبان مسابقات لیگ برتر که به سامانه فروش بلیت الکترونیک و گیت کنترل هواداران جهت ورود به ورزشگاه مجهز شده باشند در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه‌های لازم ‌می‌توانند طبق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های قبلی تا سقف ۳۰ درصد  ظرفیت ورزشگاه اقدام به بلیت‌فروشی کنند.

گفتنی است که هواداران استقلال برای بازی هفته اول مقابل سپاهان بلیت این مسابقه را تهیه کرده بودند اما به دلیل اخلال بوجود آمده در سیستم بلیت‌فروشی هزینه بلیت‌ها به تماشاگران برگردانده شد و هواداران موفق به حضور در استادیوم نشدند.

تیم پرسپولیس این هفته در رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم فولاد است و با توجه به این اطلاعیه هواداران این باشگاه می‌توانند پس از تهیه بلیت برای دیدن بازی تیم پرسپولیس به ورزشگاه بروند.   

کد خبر 698599
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هنگامه صمصامی US ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    همه از پای تلویزیون ها بشینن فوتبال نگاه کنند ، تا فرهنگ استادیوم رفتن ، و فوتبال نگاه کردن ک درست تشویق کردن رو یاد بگیرند . به خانومها احترام بگدارند. به مامورین اجرای نظم، احترام بگدارند، اشغال نریزند ، دعوا راه نیندازند، در موقع ورود و خروج از از استادیوم مثل آدم حرکت کنند و هجوم نیاورند. تا این قوانین و مسائل عادی اجتماعی را یاد نگرفته اید ، اجازه دیدن بازیها فقط از تلویزیون خانه هاتان، که همان در متزلتان پوست تخمه و آشغالها را بریزید . دعوا هم شد شیشه تلویزیون خودتان بشکند به جای سر مردم و ماشینهای مردم و اموال عمومی اس ادیم. یک مقداری فرهنگ جمعی را باید آموزش ببینید
  • محمد IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    واقعا خیلی خنده داره دیگه واضح تر از این نمیشد نشان بدی که امسال از بازی اول لیگ کمر به زمین زدن تیم استقلال بستن آقایون سازمان لیگ توی پنج روز چه اتفاقی افتاد که الان میشه تماشاگران به ورزشگاه برن هدف شما این بود مهمترین بازی استقلال رو بدون تماشاگر کنید به تیم ضربه بزنید که زدید الان بلیط فروشی اوکی شد ودیگه مشکلی نیست بجای سی درصد هم مجوز پنجاه درصد به تیم پرسپولیس دادن!!!!!فکر میکنم واقعا اینجوری واسه هیچ علاقه مند به فوتبالی لذت نداره توی شرایط عادلانه باید رقابت کرد و وقتی هر تیمی هم قهرمان بشه همه از تیم خودشون راضی هستن چون تیمی قهرمان میشه لایق باشه اینجوری همین اول جام بدید وبزارید باقی تیم ها فوتبال بازی کنن!!!