استقلال چاره ای ندارد جز اینکه نام ۲ بازیکن را از لیست خود خط بزند.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین استقلال بعد از جذب مهدی قایدی و همین طور بازگشت سیاوش یزدانی با یک مشکل بزرگ در خصوص لیست بازیکنان خود مواجه شده است. آبی‌ها برای اینکه بتوانند این دو بازیکن را به لیست خود اضافه کنند باید روی نام ۲ بازیکن خود قلم قرمز بکشند.

طی روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص اینکه برخی از بازیکنان نتوانسته اند نظر ساپینتو را در تمرینات استقلال جلب منتشر شده بود. سرمربی پرتغالی گزینه‌هایی برای خروج از لیست تیمش را مد نظر داشت اما در انتظار روشن شدن تکلیف خرید بازیکنان جدید این تیم بود.

حالا اما با مشخص شدن خریدهای جدید استقلال این مربی چاره ای ندارد تا نام دو بازیکن را از لیست تیمش خط بزند. با توجه به ترافیکی که در خط حمله استقلال دیده می‌شود یکی از گزینه‌های اصلی خروج  از لیست آبی‌ها آرمان رمضانی است. بازیکنی که  با حضور این تعداد مهاجم در استقلال فرصتی برای حضور در ترکیب این تیم پیدا نخواهد کرد. 

دیگر بازیکنی که گفته می‌شود حالا به در خروج نزدیک شده سعید مهری است. هافبک میانی آبی‌ها طی دو پنجره اخیر نقل و انتقالات یکی از بازیکنانی بوده که بحث جدایی اش از جمع آبی‌ها مطرح بوده اما در نهایت در این تیم ماندگار شده است. با این حال این بار به نظر می‌رسد او یکی از گزینه‌هاتی اصلی خروج از لیست استقلال است.

در خصوص بازیکنان جدید هم با توجه به بازگشت مرادمند و سیاوش یزدانی به استقلال احتمالا جدایی محمد حسینی از جمع آبی‌ها وجود دارد. استقلال در خط دفاعی حالا به جز حسینی ۵ بازیکن مدعی دارد که فرصت بازی رسیدن به خرید جدید این تیم کمتر وجود خواهد داشت.

کد خبر 698075

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha