موتورولا با گوشی Motorola Edge ۳۰ Ultra تحول جدیدی را در نسل گوشی‌های خود ایجاد کرده است.

موتورولا

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، شرکت موتورولا به تازگی یک مدل گوشی به نام «Mot X۳۰ Pro» را در چین عرضه کرده است. این مدل اولین گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جهان خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که این مدل به عنوان یک دستگاه از سری اج (Edge) گوشی‌های موتورولا در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

با توجه به گواهی TDRA شماره رسمی مدل Motorola Edge ۳۰ Ultra کد «XT۲۲۴۱-۱» است که آماده عرضه در بازار جهانی شده اما، شماره رسمی مدل Mot X۳۰ Pro هم «XT۲۲۴۱-۱» خواهد بود. از این رو، به وضوح به نظر می‌آید که گوشی  Edge ۳۰ Ultra همان مدل X۳۰ Pro با تغییر نام یافته تجاری برای بازار جهانی است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی

گوشی مدل (Motorola Edge ۳۰ Ultra) دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی P-OLED با وضوح +FHD، نرخ به روز رسانی ۱۴۴ هرتزی و مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است. صفحه نمایش دارای لبه‌های منحنی و یک سوراخ پانچ  است. برنامه عامل این دستگاه سیستم عامل اندروید ۱۲ مبتنی بر MYUI ۴.۰ از پیش بارگذاری شده است. این مدل احتمالا باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع ۱۲۵ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌گیرد.

دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی و دوربین پشتی دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. این مدل در اروپا با قیمت ۸۹۹ یورو عرضه خواهد شد.

کد خبر 697792

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha