وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خطاب به سردمداران کاخ سفید یادآور شد: باید به کاخ سفید یادآوری کرد که از کاربرد زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی، نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری آنلاین، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (شنبه) ۲۲ مرداد ماه در توئیتی نوشت: باید به کاخ سفید یادآوری کرد که از کاربرد زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی، نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

وی افزود: فرافکنی کاخ سفید، رافع مسؤولیت و پاسخگویی آنها نسبت به ارتکاب جنایات متعدد تروریستی علیه جان هزاران تن از مردم ایران و منطقه نیست.

 وزیر امور خارجه کشورمان چندی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه‌ای خود با اشاره به مذاکرات اخیر وین برای رفع تحریم‌ها گفت: ما پیام خود را از طریق اروپایی‌ها به آمریکا منتقل کرده‌ایم. امیدواریم طرف آمریکایی با نگاه واقع بینانه و عملگرایانه و پذیرش خواسته های برحق و قانونی جمهوری اسلامی ایران، زمینه برای توافق پیرامون متن نهایی را فراهم آورد.

کد خبر 697651

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • DE ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    31 6
    آنها کاری با مردم ندارند تهدید فقط شامل دولت میشه چرا مردم را قاطی ماجرا می کنید
    • بهروز IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      7 5
      شما راست میگیدآمریکا دولت را تهدیدمی کندنه مردم را ،دردوره حکومت قبل طالبان درافغانستان هم دولت طالبان را تهدیدمی کرداما نمی دونم چطورشدهرچی بمب بودریخت روی سرمردم بیچاره افغانستان!!!!!،درعراق هم دولت وصدام حسین را تهدیدمی کرداما بازبی همه چیزهرچی بمب بودریخت روی سرمردم بخت برگشته عراق!!!!جالبتراینکه مدعی بودقصدش تلاش برای آزادی مردم افغانستان وعراق هم است!!!!
    • امید IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      1 0
      دوست عزیز حرف شما کاگلا منطقی که بمب هاش رو سر مردم عراق و افغانستان ریخت ولی برآیند رو هم ملاحظه کنید دولت بی کفایتی در افغانستان سر کار اومد که همه پیشرفت هایی که در چند سال گذشته بهش رسیده بودن و ازادی و مسایل دیگه رو دو دستی تقدیم طالباتن کرد ولی در نقطه مقابل در کشور عراق به لطف برقراری دموکراسی و مدیریت درست به جایی رسیده که ماهانه 20 میلیارد دلار نفت میفروشه و ما همچنان لنگ طلب 7 میلیاردیمون از کره هستیم
    • ایرانی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      1 0
      بهروز داری مقلطه می کنی معلومه که تو جنگ حلوا که خیر نمی کنن مقصر دولتها هستند که مردم رو قاطی امیال قدرت طلبی خودشون می کنند .
  • مهدی IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    1 0
    خب الآن واقعا توپ داخل زمین ایران هست کی پس نتیجه برسی برجام اعلام میشه خیلی طول کشید