فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پرونده تیراندازی در گوهردشت کرج تا کنون هفت نفر بازداشتی دارد، نفر اصلی که لیدر این کار بوده، متواری است و قول می‌دهیم به زودی دستگیر خواهد شد و به دست دستگاه قضایی خواهیم داد تا برخورد قاطع صورت بگیرد.

سردار عباسعلی محمدیان

به گزارش همشهری آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت مقام اصحاب رسانه در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که سلاح را در جامعه زیاد کند، گفت: هزینه توزیع سلاح توسط دشمنان باورنکردنی است، از طرفی شبکه‌های معاند به صورت ویژه به موارد این چنین می‌پردازند فلذا اگر سالی یکبار این اتفاق هم بی‌افتد شرایط رسانه‌ای بیگانگان را در بر خواهد گرفت.

وی با اشاره به میزان کشفیات سلاح در استان، ادامه داد: تعداد جرائم مسلحانه نسبت به جمعیت شهر و حجم جرائم اصلا قابل درصدگیری نیست و بسیار پایین است. البته در مجموع خریداری و استفاده از سلاح جرم تلقی می‌شود و توصیه اکید داریم افراد به این سمت نروند چرا که مجازات انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به تیراندازی در کرج، افزود: بررسی آمار درگیری اراذل با سلاح گرم و سرد طی چهار سال گذشته به تناسب سایر استان‌ها بسیار پایین است، در ابتدای فعالیت‌های خود نیز برخورد جدی با اراذل و اوباش در دستورکار قرار گرفت و با همکاری که با مجموعه قضایی صورت گرفت اجازه عرض اندام به این قشر را ندادیم.

محمدیان در خصوص پرونده تیراندازی در یک تعویض روغنی، گفت: این پرونده هفت نفر بازداشتی دارد، نفر اصلی که لیدر این کار بوده، متواری است و قول می‌دهیم به زودی دستگیر خواهد شد و به دست دستگاه قضایی خواهیم داد تا برخورد قاطع صورت بگیرد.

فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری در خصوص کشف کالای قاچاق و مواد مخدر به آمار و ارقام اشاره کرد و یادآور شد: برخورد جدی با این اقلام صورت می‌گیرد و قرار نیست در این حوزه مماشاتی وجود داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به دوردور در خیابان‌های استان و شرط بندی‌هایی که صورت می‌گیرد، گفت: به دستور دادستان ابن خودروها ۲ ماه توقیف خواهد شد، تا کنون بیش از ۲۰ خودرو طی ۶ ماه گذشته سال جاری در این خصوص توقیف شده است.

کد خبر 697609
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    4 1
    سردار استان البرز باید بصورت ویژه نگاه وبرخورد شود و گرنه موذل بسیار بزرگی دچار خواهید شد استان البرز تجمع خلافکارهای استانهای دیگر مخصوصا مواد مخدر اراذل وموارد دیگر
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    9 0
    دورود فراوان برشمازحمکشان نیروی انتظامی خسته نباشیدخیلیییی ممنون هستیم که امنیت جامع که خیلی مهم است رامدیریت میکنیدوماشهروندان باامیدشماعزیزان وامیدویاریه خداراحت زندگی میکنیم و بیرون می‌آییم با خیال راحت خداپشت وپناهتان سلامت باشین همیشه
  • سلطان IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    2 0
    درود به شرف نیروی انتظامی خسته نباشید،ولی شما باید جدی تر برخورد کنید و کسی که سلاح گرم حمل میکند حکمهای سنگین حتی عدام قرار بدید که جرات این کارها را نداشته باشند.
  • ناشنلس IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    1 0
    سلام سردار پس لطف کنید این مواد مخدر فروشان پارک اوقافی جنب پمپ بنزین گوهردشت هم جمع آوری کنید چون ما وفرزندانمان امنیت نداریم وفرزندانمان به طرف مواد دارن کشیده میشون چون جلوی آنها خرید وفروش میشود ممنون میشویم اینهارا جمع آوری کنید گوهردشت بغل دکه پمپ بنزین گوردشت اوقافیها
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    پس این همه معتاد چیه پس مواد از کجا میارند از خارج انقدی ک مواد تو کشور هست میوه ونون گوشت نیست فقط تبلیغات الکی
  • رضا IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    1 0
    با سلام خسته نباشید خدمت ماموران زحمت کش سردار دستور بدهید هرکی سیگار میکشه دستش قطع کنن همه اینا از سیگار شروع میشه به نظر من اگه مثل عربستان دست قطع کنیم درست می‌شود الان نگاه کنید هیچکس جرات کشیدن سیگار نداره دزد هم نداره
  • علیرضا محمدی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 1
    امیدوارم درسایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)همواره در ایجاد نظم و امنیت و ماموریت های محوله بیش ازپیش موفق وسربلند باشید