سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه با تجلیل از درخشش ملت ایران در پاسخ به هتاکی اخیر فتنه‌گران نسبت به شهید سردار همدانی گفت: نام و یاد شهید همدانی به ملت ایران قوت و قدرت می‌دهد.

سردار سلامی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه ۲۱ مرداد ماه با حضور در منزل سردار سرافراز و پرافتخار سرلشکر پاسدار حسین همدانی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر حسین سلامی در این دیدار با تسلیت و تعزیت ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب و یاران با وفای ایشان، با اشاره به مشاهده نصب تمثال های پر شمار سردار حسین همدانی در فضا و محیط شهر تهران پس از جسارت اخیر به وی که زینت بخش پایتخت ایران اسلامی شده است، گفت: در پی اهانت اخیر یکی از سردمداران فتنه سال ۸۸ به ساحت شریف این شهید ارجمند الحمدلله فضای شهر به گونه ای معنادار متوجه این شهید عزیز شده است و انگار شهید همدانی دوباره شهید شده و برای وی یک درخشش و طلوع جدیدی رقم خورده است.

وی افزود: واقعاً احساسم این بود که شهید همدانی دوباره با همان طراوت و تازگی به شهادت رسیده اند، الحمدلله در فضای مجازی و هیئت ها  نیز نام، یاد و خاطرات این شهید بزرگوار برجسته تر و کرامت، بزرگواری، عظمت و عزت با شکوه و مثال زدنی او در دیدگان همه بویژه بدخواهان قرار گرفت.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه نام و یاد شهید همدانی به ملت ایران قوت و قدرت می دهد، به ضرب المثل " عدو سبب خیر شود، اگر خدا خواهد." اشاره و خاطر نشان کرد: در ماجرای اخیر شاهد مصداق این ضرب المثل بودیم و عناصر مطالبه گر انقلاب که ضربات بزرگی را به انقلاب از جمله در فتنه سال ۸۸ زدند دوباره می خواستند شهید همدانی را ترور کنند. اما با هوشمندی مردم نتیجه ای نگرفتند.

وی افزود: آنها می خواهند شهدا را ترور کنند، اما نتیجه ای معکوس می گیرند و عزت و عظمت شهید مجددا اوج می گیرد و در صحنه اخیر دیدیم که قلب ها دوباره متوجه شهید همدانی شدند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه اینجانب خودم دوباره روی شخصیت شهید همدانی دقیق تر شدم، خاطر نشان کرد: ما از گذشته های دور به شهید همدانی ارادت داشتیم و اورا می‌شناختیم، چه آن زمان که در دوران دفاع مقدس این مرد واقعاً رشید، جوانمردانه و فداکارانه و مومنانه جهاد کردند و  هیچ وقت شمشیر جهاد از دست او خارج نشد و لباس جهاد هیچگاه از قامت او بیرون نیامد و این تنها به دفاع مقدس هم ختم نشد، تقدیر این بود که سردار همدانی بمانند و منشأ خدمات بزرگتر در صحنه ها و در متن حوادث بزرگ در مسیر انقلاب و حرکت ملت ایران شود.

فرمانده کل سپاه با برشماری نقش‌آفرینی‌های سردار همدانی پس از هشت سال دفاع مقدس افزود: شهید همدانی چه در نیروی مقاومت بسیج، چه در نیروی زمینی سپاه و قرارگاه ثارالله تهران و چه در سپاه تهران بزرگ و سرانجام هم در قرارگاه امام حسین علیه السلام و جبهه مقاومت اسلامی که به شهادت شیرین، مثال زدنی و ماندگار رسید و نامشان جاودان شد، منشا خیرات و برکات فراوانی برای امت اسلامی و ملت ایران بودند.

سرلشکر سلامی تاکید کرد:  شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید همدانی و مدافعان سربلند حرم، علاوه بر نجات ملت ها و سرزمین های اسلامی منطقه برابر فننه داعش و تروریسم تکفیری، خطر امنیتی را از کشور ایران دور ساختند.

فرمانده کل سپاه حضور پرشور و شعور  و حیرت انگیز اقشار و آحاد مختلف مردم در آیین های تشییع  و خاکسپاری پیکر مطهر شهید حسین همدانی را از جلوه های دلدادگی مردم ایران به شهید و شهادت و قدرشناسی از قهرمانان خود توصیف و اظهار داشت: همانطور که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی  فرمودند، جمعیت بی انتهایی که برای تشییع پیکر شهید همدانی آمدند و او را روی دستانشان، با اشک بدرقه کردند آنها همه ملت ایران بودند و کسانی که می خواهند نور خدا را خاموش کنند اینها دشمن جامعه ما هستند.

وی با اشاره به درخشش ملت ایران در پاسخ به هتاکی اخیر فتنه‌گران به شهید همدانی تاکید کرد:  هیچکس به انسانهای فتنه گر و شروری که به دنبال تخطئه ارزش ها و آسیب زدن به مقدسات جامعه ما هستند و با تخریب نمادهای واقعی و ارزش های جامعه می خواهند تاریخ جعلی بسازند و مسیر حرکت استکبار ، صهیونیسم و ارتجاع منطقه را هموار کنند، راه نمی دهد و مردم ایران نیز نشان داده است هیچ فرصتی به این ها نخواهند داد.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه در ماجرای اخیر می بینیم که چقدر همه مردم برافروخته شدند و از شهید سرافراز و پر افتخار همدانی حمایت می کنند، گفت: به فضای مجازی که نگاه می کنیم مملو از ابراز ارادت و عشق به شهید همدانی و تجلیل از خدمات ارزشمند و فراموش ناشدنی وی به ایران و ایرانی است؛ این یعنی شهید همدانی دوباره عزت و عظمتی که داشت را تکرار کرد و دامنه و عمق آن هم بیشتر شد، بالاتر رفت و معراج جدید پیدا کرد، این پدیده ای نادر و خیلی ارزشمند است.

فرمانده کل سپاه پدید آمدن اتفاقات مشابه در تاریخ انقلاب و کشور آن هم  در روز عاشورا را الهام بخش و معنادار توصیف کرد و اظهار داشت: عجیب است که این اتفاقات در عاشوراها تکرار می شود، عاشوراها همواره تعیین موقعیت می‌کنند و همه افراد موقعیت شان را نسبت به امام و رهبر جامعه مشخص می کنند که در جبهه یزید هستتد و یا نه در سپاه حضرت امام حسین (ع) هستند.

وی افزود: این افراد در عاشورای سال ۸۸ منشاء اهانت، جسارت و هتاکی به ساحت مقدس حضرت امام حسین علیه السلام شدند و از آن جریان حمایت کردند و مردم عاشورایی ایران در ۹ دی ماه همان سال، آن پاسخ حماسی و یوم اللهی را به آنان دادند و امروز هم دوباره در عاشورا ۱۴۰۱  همان ماجرا  تکرار شد و مقابل ولایت قرار گرفتند و به شهدا حمله کردند.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: همانگونه که در همین چند روز گذشته شاهد بودیم به فضل الهی دوباره این افراد توسط مردم دفع می شوند، اینها قدرت ماندن در حافظه تاریخی مردم را ندارند و این مسیر دفع کردن کسانی است که به ارزش‌های اسلامی و مقدسات این مردم تهاجم داشته باشند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه با تقدیر الهی شعله ور شدن بصیرت و هوشمندی مردم و ارادت و قدرشناسی آنان نسبت به شهیدان به ویژه شهدای مدافع حرم و شهید حسین همدانی نتیجه این حرکت جاهلانه بود ، گفت: شهیدان سلیمانی و همدانی نشانه‌های غیرت امت اسلامی و ملت ایران هستند و در این صحنه جدید دیدیم که چگونه قلب ها دوباره به این شهید مخلص و سرافراز متمایل شد و فریاد زدند که شهید همدانی برای دفاع از ما رفت و ما امروز باید از او برابر هتاکان دفاع کنیم.

سرلشکر سلامی در پایان با آرزوی سلامتی، موفقیت و ثبات قدم خانواده معظم شهید سردار حاج حسین همدانی خطاب به همسر و فرزندان ایشان تاکید کرد: تا آخر پای ولایت هستیم و قطعاً پیروزی از آن جبهه حق و شکست از آن جبهه باطل و دشمن است  و پرچم عاشورا و شهدایی که با اقتدار به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در سنگر های مختلف دفاع از انقلاب و نظام اسلامی موجب امنیت، آرامش افتخار برای میهن اسلامی شدند همواره برافراشته است و سرافرازی شما نیز همین بازماندگان فهیم و غیور آن سردار بزرگ است.

همسر شهید سردار حاج حسین همدانی هم در این دیدار گفت: در اتفاق اخیر به فرزندان شهید همدانی توصیه کردم شما سکوت کنید مردم جواب او را می دهند، فرد هتاک عددی نیست که ما بخواهیم پاسخ او را بدهیم.

وی با اشاره به خدمات و مجاهدات های شبانه روزی سردار همدانی در خدمت به انقلاب نظام و ملت ایران به ویژه در میدان دفاع از حرم و مقابله با فتنه‌گران در سال ۸۸ افزود: او در فتنه ۸۸ بسیار غصه خورد و همواره نگران آسیب رسیدن به افراد بی گناه بود تا آسیب و اذیتی به آنان وارد نشود.

همسر شهید همدانی تصریح کرد: اتفاق اخیر هر چند برای ما سخت و ناگوار بود، اما به فرزندان هم تاکید کردم وظیفه ما در قبال این اهانت ، صبر زینبی است و به حول و قوه الهی مردم پاسخ مناسب را خواهند داد.

وهب همدانی فرزند سردار عالیقدر شهیدحسین همدانی نیز واکنش مردم در قبال اهانت به سردار سرافراز را طی همین چند روز اخیر، حیرت انگیز دانست و گفت:  مردم در فضای حقیقی و مجازی با واکنش سریع ، مستدل و محکم ، شور و شعور خود را نمایش و پاسخ های قاطع و توام با احساس و منطق به فرد هتاک دادند.

وی تاکید کرد: حمله به شهید در هیچ منطقی قابل پذیرش و قابل توجیه نیست و کار نیمه تمام شهید همدانی در فتنه ۸۸ با اتفاق اخیر که بدست یکی از سران فتنه رقم خورد ، کامل و با عیان تر شدن چهره پلید آنان نزد  مردم رسوا تر و منفورتر شدند.

کد خبر 697274

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 148
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 317
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    لعنت خدا بر فتنه گران خصوصا موسوی و خاتمی و حامیان آنان مثل روحانی و افراد طلبان و درود خداوند بر سرداران شهید مدافع حرم چون سلیمانی و همدانی و سایر شهدای مدافع حرم نظام اسلامی با رأفت بیش از حد بااین فتنه گران باعث جسارت و پرویی آنان شده است ایکاش همان سال اول آنان را به دادگاههای انقلاب معرفی و محاکمه صحرایی میکردند تا چشم فتنه را در سال 88 کور می کردند
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      میرحسین محکوم است. خرابی کشور به پای اوست. حق اظهارنظر ندارد. تامام
    • واقع بین IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      مطمئن باش اگر میتونستند،طبق قانون اونا رو دادگاهی میکرند این خواسته کروبی هم بود اگر راست میگویند دادگاهی مون کنند تا دلیل مدرک بیاریم
    • پاسخ به واقع بین IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      50 98
      اگه دلیل محکم داشتند، تو ۸ سال دوره روحانی میگفتند. اینا که تو دوره ۸ ساله شون تمام و کمال دولت احمدی نژاد رو کوبیدن. چه بسا اگه مدرکی علیه انتخابات ۸۸ میداشتند، رو میکردند. اما دلیل اینکه با رهبران کودتای ۸۸ برخورد جدی نشده، حمایت های امثال شماهاست. که نکنه کینه ای بشید و طوری در جامعه تفرقه ایجاد بشه که حتی کشور به سمت تجزیه بره.
    • آرش IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      99 23
      تعداد لایک ها رو با اونایی که دیس لایک کردند مقایسه کن ببين تعداد موافقان و مخالفان نظر امثال شما چقدره
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      1 1
      آرش مهم نیست که همیشه کفار و بی شرف ها بیشترند مهم اینکه مومنان تا ریزش خونشان پای ارزش های الهی و پیامبر و امامانشان هستند
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    السلام علیک یاموسی بن جعفر
    • واقع بین واقعی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      37 87
      آقای دنیا بین عجله نکن طرفداران امریکا همانند رجوی،صدام و....از این حرفها زیاد میزدند ایا آدرس منزل فعلی آنها را میدانید؟!...پس عجله نکنید ....بزودی جسم بی روحشان خوراک مور و ملخ خواهد شد.‌‌‌
    • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      1 0
      لایک و دیس لایک رو میشه با پول خرید پس لطفاً این و ملاک قرار نده اگه یه بچه هم نگاه بندازه میفهمه همه لایک و دیس لایک ها براشون هزینه شده 🤪
  • خوزستانیم وانقلابیم IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    بخدای حسین قسم میر حسین موسوی وامثال ان لیاقت ماندن روی خاک این وطن شهید پرور را ندارن جای انها زیر خاک است ما مردم خوزستان از مسؤلین ذیربط مخواهیم چنین افراد خیانتگر وشرور رابه اشدمجازات برسانند تا درس عبرتی باشد برای دیگران
    • مامد IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      74 19
      ازکامنتامشخصه
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      69 16
      فقط تو داری و امثال تو نه؟
    • Mr IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      1 0
      چقدر دیسلایک زدن مردم
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    درود خدا بر سردار سلامی
    • سارا IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      شما بانیان متروپل را پیدا و محاکمه کردید یا خانواده عبدالباقی هر روز به یه ترفندی فرار می کنند؟؟؟؟
    • امین خان IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      برادر یا خواهرم شما یک نفر هستید چرا بجای من و همه خوزستان صحبت میکنید ...من موافق موسوی نیستم اما از طرف یک استان یک نفر صحبت کند درست نیست
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      خیانتکار بعضی مسئولینی هستند که میگن امریکا دشمن ملت ایرانه ولی بچه های خودشان تو امریکا و اروپا زندگی میکنن
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      واقعا هرچی شرو دزدی ونابود کردن مملکت بدبختی اقتصاد داعون مردم فقیر همش گردن موسوی کروبیه این دوتا اعدام شن دیگه واقعا جمهوری اسلامی اسلامیه اینها نزاشتن ب اهدافی ک انقلاب داشت برسند همه مسئولین میخواند کار کنند این دونفر نزاشتن
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    سلام و صلوات بر روح پاک سرداران بزرگ و پر افتخار و همیشه جاوید این مرز و بوم چون همدانی ها و سلیمانی ها دشمن زبون و پست و صد افسوس یکسری از همراهان بی عقل اونها هر روز خوار و ذلیل می شوند و هر از گاهی نعره بی و اربده یی می زنن که اون هم فقط گوش کر خودشان رو کرتر می کند
  • کاوه IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    مرگ بر میرحسین موسوی فتنه گر
    • M IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      92 19
      سلام من نه طرفدار موسوی نه کسی دیگر اما برادر از خدا مرگ برا کس طلب نکن حتی دشمن که عکس می شود بگو خدایا خودت هدایتشان کن
  • محمد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    سلام شمارابخداببخشیدش اودیگه دیوانه شده حتی ممکنه دست به خودکشی بزنه
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    مرگ بر میر حسین موسوی وباقی سران فتنه گر
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      45 14
      شما درخواب غفلتید
  • بن احمد IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    سلام برشهیدان سلام برسلامی
  • Azad IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    از آقای موسوی نخست وزیر دوران جنگ خاطرات خوبی بیاد دارم. مردی شریف و رشید و بواقع یک‌مسلمان دلسوز ایران و مردمش بود. حیف که این مرد فرهیخته دیروز ، خیلی زود به بیماریِ روان پریشی و پریشان گویی مبتلا شد و آبرو برای خودش نگذاشت. عزیزان هموطنم بر دیوانه حَرَجی نیست. با آقای میر حسین موسوی مثل یک مالیخولیایی و بیمار رواتی رفتار کنید و برای دست یابی اش به سلامتی کامل دعا کنید
    • DE ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      32 8
      امیدوارم مقصران به سزای عمل شان برسند
  • پر و خالی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    شمر و یزید و شبی هم نماز می‌خواند و پیش نماز بوده سوره های مبارکه قرآن را حفظ بودند هر کدام برای خود ریاست و انقلابی داشتند و فرمانده قبایل خود بودند بزرگانی که برای جهاد به مردم و دین اسلام از روی اخلاص باشد و مردم آن کشور راضی باشند درست است وگرنه همان داستان قاتلین حسین علیه السلام است
    • سام IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      35 74
      شمر یک رکعت نماز قضا ندارد ولی شیطان پرست و جنون انسانی داشت
  • محمد IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    آدم را یاد بیانیه منافقین بعد از ترور شهید صیاد شیرازی می اندازد. که گقتند به انتقام عملیات مرصاد انجام دادند. اینان نیز کینه ای که از شهید همدانی و شهید سلیمانی دارند را به حساب سال 88 و ایستادن جلوی داعشی ها گذاشتند
  • بی نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    گفتن واقعیت همیشه تلخ بوده و هست
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    خدا قرین رحمت کنه سردار عاشق حاج همت عزیزو کجاس نامی ازش خدا هزار بار شکر که نموندن که خون گریه کنن خدایا مارو زیر خاک کن خدایا مرگ رو برای ما رقم بزن که زمینت رو نجس کردن ما جماعت با یه قوره سردیمون میکنه با یه مویز گرمیم وارد بازی سیاسی میشیم وارد جو گیر میشم پس مرگ ارزوی ماست لعنت خداوند بر دل سیاه شیطاین هر کی میخواد باشه
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    مرگ بر موسوی و هرکسی هم که طرفدار موسوی هست
    • اصغر FR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      76 11
      خدا کند در اظهاراتت ریا نباشد.
    • هم وطن IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      80 2
      وای بر کسانی که ملت را به این فلاکت انداختند.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    درود بر میرحسین،،منتظرمحاکمه علنی ایشون هستیم،یاحسین
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      کسی که در مقابل ولی زمانش بایسته لیاقت این حیات رو نداره ولایق طرفداری نیست بهمراه طرفدارانش که قطعاً نه انصاف ونه وجدان دارن
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      مرگ برتو که در مغزت کک هست نه مغز
    • محمد IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      12 39
      م میرحسین موسوی و امثال آنها ریزش های انقلاب هستند
  • ذوالفقار ایرانی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    ومکرو ومکرالله والله خیر الماکرین. آخرین میخ های رسوایی بر تابوت اصلاح طلبان کوبیده میشود! تا بوی تعفنشان کمتر هوای اسلام وانقلاب ونظام وملت را کمتر آزرده نماید!
  • ناصرامرایی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    مسئولان محترم اطلاعات سپاه اگر این اصلاح‌طلبان خائن که علنا و آشکارا علیه اسلام و قرآن وارد نبرد علیه ملت شده اند را محاکمه نکنید به امام حسین و ملت خیانت کرده اید پس باید این خائنین را با اشد مجازات تنبیه کنید بلکه عبرتی باشد برای سایرین به امید نابودی افراد ضد ولایت فقیه
  • یوسف از اصفهان IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    سلام درود خدا به روح بزرگ شهیدان بخصوص سردار همدانی و شهید سلیمانی ولعنت خدا بر فتنه‌گران خناسان
  • جانباز IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    آقای سلامی چرا حق و حقوق بازنشسته ها را نمی دهید؟؟؟؟!!!!
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    لعنت بر فتنه گران بی همه چیز، باید هر سریعتر قوه قضائیه شر این یزیدیان را ریشه کن کنه/سلام بر شهید همدانی و همه شهدای انقلاب و مدافع حرم
  • مصطفی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    سلام والا به خدا قسم تو هر جای دنیا بود ،باید میرحسین و تیم وطن فروشش اعدام میشدند .وسلام
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      مثلا کجا؟
    • محمد GB ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      51 4
      مثلا اگه کره شمالی بودیم؟
    • زهرا FR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      40 6
      چطور مسلمانی هستی ؟! قسم دروغ به خدا ؟
  • شعبان IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    سلام ودرودمان برشهداکه هرچه داریم به برکت وجودمبارکشان است.بیزاری میجوئیم ازهتاکان بی بصیر!که واژه بصیرت نیزدرنامه ننگین سرفتنه وبهتربگوئیم بازیچه بی جیره ومواجب صهیونیسم سوبرداشت شد.ازامام خرج امام وقت کردن!!!وبوی ستم شاهی شنیدن!!!واقعا باورم نمیشودمیرحسین موسوی!کاندیدریاست ...ی!!بنظرنماینده تام الاختیارشیطان برازنده ترش است!!!که هست!سکوت خاتمی هم دردناک ودارای بارمعنائیست!!بشکنیدروزه راکه حرام است!!!
  • سعید IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    فقط محاکمه علنی بهترین گزینه هست.
  • رضا IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    ترحم بر پلنگ تیز دندان.. ستمکاری بود بر گوسفندان... یکبار برای همیشه ریشه اصلاطلبی را خشک کنید. امثال موسوی باید خیلی تمیز ولاکچری داخل استخر فرح غرق شوند
  • US ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    آقای موسوی اگر نفس می کشی وعرض اندام و اظهار وجود می کنی والله از سرتصدق همین سردارانی بی بدیل که چه به درجه رفیع شهادت رسیدن وچه زنده ونفسهایشان گرمی بخش این سرزمین پهناور است ادب حکم می کندازبکارگیری زشترین الفاظ رکیک که ناشی از تنفر وانزجارنسبت به مردکی مثل شما ویاران ویران گرشماکروبی ،خاتمی،روحانی ....که اصل نظام و رهبروشهداوسپاه روهدف گرفتیدخودداری نمایم نزدیک 70سال از سن من می گذرد نامردتراز شماهاکه جان تازه ای به نفاق و کینه وحسدودشمن پرستی ودین ستیزدرمیان خودتان بخشید مگر نمی دانی شهدا مخصوصا شهدای مدافع حرم و رهبری خط قرمز ماست شماهابا دست خودتان قبرهایتان را آماده کردیددرحیرتم اگرقبری شمارابپذیردباید خیلی سخاوتمند باشدازاین ملت وازاین ایام شرم کنیدامیدوارم این حکومت همانطوری که کج بدنیا امدیدکج هم شماروبه دیار دوستان یزیدیان بفرستند پآینده وسربلندباد رهبروملت ونیروهای مسلح و
  • سعید IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    درود خدا بر همه شهیدان بخصوص شهید همدانی که ما ملت ایران مدیون خون شهدا هستیم. باید برخورد قاطع شود با عاملین گستاخی به شهید عزیزمان اگه برخورد نشود بازهم شاهد اینچنین گستاخی ها میشویم حتی بتر از این
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      52 10
      نباید همه رو بدبدانیم
  • دنیل IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    93 29
    موسوی محاکمه کنید تا حقایق بگوید چرا از محاکمه می ترسین حتما ضعف دارین
  • غلام سلمانی پور JP ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    خوب شد درسال فتنه ۸۸اعدام نشدتا روسیاهی وبدنامی کامل کند وتاریخ چهره کریه اورتمام صفحه ثبت کند
  • محمد IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    لطفا نظرات منتشرشده رو ببینیت وهمچنین کامنت های مثبت ومنفی روهم نگاه کنیدبعد عمق فاجعه رودریابید واقعیت رونمیشه بافحش وبدوبیرالاپوشونی کرد
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    42 77
    توی هیچ دین ومسلکی به فدایی دین و وطن توهین نمیشه البته توقعی از کسانیکه به امام حسین ع توهین کردن نمی شه داشت فقط انشاالله بزودی ضمیمه دادگاهی شدن فتنه گران محیا بشه که الفتنه اشد من القتل
  • مهرداد IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    82 15
    هر کس با کسی که قلبا او را می پرستد محشور می شود فقط به زبان گفتن که نیست و چه کسی جز خداوند از درون قلب انسانها باخبر است
  • شش IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    این سران خاعن فتنه جاسوس اجنبی هستند اینها جزاردوگاه یزیدند بایدمحاکمه بهشند
  • مصطفی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    12 87
    چرا گله گرازها رو آزاد می کنین...؟؟؟!!! چون مسوولین در امنیت هستند...ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان
  • Hossein IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    چرا فقط نظرات موافق چاپ شده؟! این عدالته؟! اجازه بدید همه مردم نظرشونو بگن...
  • Hoseini IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    زمان امام حسین هم ،امام حسین رو فنته گر خواندند ولی در آخر نام امام حسین جاودان شد
  • سعید IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    28 89
    من هم همدانی ام
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    22 79
    چرا و چه کسانی شهید حسن آیت را حذف کردند و نامش را سانسور کردند شهید حسن آیت قرار بود فردای صبح مدارک فراماسونری میر حسین موسوی وهمسرش که در دست داشت در مجلس رو کند اما همان شب ترور شد و بعد چندصباحی نامش سانسور شد،
  • عبدالله IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    10 83
    وا حسینا، وا حسینا، وا حسین! میرحسین، باراک‌حسین، صدام‌حسین
  • سربازولایت IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    21 95
    باسلام.مردم فهیم وباشعورکاملابه خیانتهای موسوی.خاتمی.روحانی اگاه هستن این سه خائن همیشه خیانت کردن واگه ازادباشن قطعاخیانتهای بزرکتری میکنن اینابایداعدام بشن فتنه ۸۸ مزاکرات برجامی روحانی خائن که کشوررافروخت وبرادرش هرکاری دلش خواست انجام داد.اگراین سه تارابدن به من تکه تکه شون میکمم
  • محمد IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    28 98
    هرکس به شهدا توهین کند مثل محارب باخداست وبایدبرای اون اشد مجازات سخترین مجازات رو درنظرگرفت تا درس عبرت بشه برا بقیه توهین کنندگان
    • حبیب IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      3 92
      هاشمی رو هم یادتون رفت، احمدی‌نژاد رو هم همینطور... از حدود ۴۳ سال انقلاب فقط همین یک سال زمان حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی رو به اهداف واقعی انقلاب رسیدیم. ۴۲ سال هدر رفت که رفت!
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      47 10
      سلام منصف باش برجام به نفع کشور است
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    20 77
    خدا لعنت کند افسادطلبان دزد وطن فروش را وسران واربابان انهارا
  • امیر IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    24 88
    سلام ودرودبرشهیدهمدانی وسلیمانی ومدافعان حرم.مرگ برموسوی وکروبی وخاتمی وحامیان انها .ازقوه قضاییه میخواهیم هرچه سریعتر این فتنه گر را که باعث کشته شدن صدها هموطن شد را به اشد مجازات برساند
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    لعنت خدا بر منافقین وفتنه گران ومزدوران داخلی
  • محسن IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    20 91
    ای ولا داری سردار سرلشکر حسین سلامی
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    18 98
    لعنت بر فتنه گران پلید وخائن
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    7 69
    آقای موسوی می بایست راه آزاد شدنش رامهیا می کردنه اینکه به فردی توهین کند که میان مانیست وامکان دفاع از خودرا ندارد.اقدام اوسخیف وبی مقداراست.کسی که توهین کند ضعیف است.وقابل دفاع نیست.لازم موضوع خود را اصلاح کند.
  • رامین ریاضی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    9 59
    ومکروا ومکرالله والله حیر الماکرین
  • ماهیتا IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    12 80
    کسی که این همه خیانت کرده الان کجاست مجازاتش چیه ؟ چرا نباید محاکمه یا اعدام شوند از سالها پیش که الان باز دوباره سر بردارند و فتنه ای دیگر آخر این چه قانونی است که هیچ جا درست اجرا نمیشه
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    28 36
    سلام بر تمام مردان دلیری که برای ایران عاشقانه جنگیدن وجان خودرا آگاهانه فدا کردند.روحشان شادوراهشان راه خداست.دراین دنیا برایمان سپربلابودندودرآخرت شفاخواهمان خواهند بود.
  • احمد IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    17 67
    بنظر من به این آقایونون متوهم خصوصا موسوی نباید تریبون داد تا علیه مدافعان کشور صحبت کنند بهترین کار بایکوت خبری اینهااست ما خودمان داریم این آقا رابز رگش می کنیم هر چند که دیگه پیر شده وبه هزیان گوی روی آورده اگه سرداران مدافعان حرم نبودند ...
  • م IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    17 78
    سلام فرمانده،،شما سلامت،رهبر سلامت،انشاالله،،مردم خودشون جواب این فتنه گران رو دادن و میدن،،حق پیروز ،سردار سلامی،افتخار اسلامی،،از جان عزیزترید،،،درود خدا بر سپاه و نیروهای انتظامی و نظامی محافظ ایران و اسلام،،
  • اکبر IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    14 71
    سلام عزیزان انقلاب انقلابیون چرا مگذارید همچون اشخاص کثافت ملعد نابکار خون شهدا اقتصاد حرمت وژدان مردم مملکت زیرسوال ببرند اینها غده سرطانیند هرزودتر باید ریشکن بشن برای اشخاصی کثیف رحم نکنید خواهشن
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    13 63
    خدا لعنت موسوی شمر
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    57 17
    در حکومت نبی گرامی اسلام( ص) و مولای موحدین( ع) ، احدی بخاطر مخالفت با حتی توهین به این بزرگان ،یک روز نیز محبوس نشد ...
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    ببخشیدازگرانی های سرسام آورچه خبر؟
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    21 54
    لعنت خدا و پیامبر بر فتنه گران .منافق الهی هر چه زودتر در همین دنیا مجازات کارهای احمقانه ومنافقانه و پست خود رو ببینن
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    108 9
    زیربار گرانی کمرمان شکسته..خدایا خودت به فریادمان برس که بیشتراز این رنج وسختی نکشیم
  • جهانگیر IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    به قول سردارشهید سلیمانی اینها زباله های بیرون ریخته ملت ایران هستند وبه نظرمن اکنون زمان دفنشان فرا رسیده
  • حسین IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    66 14
    همه بدهستن عقط ما خوبیم
  • مریم IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    14 52
    لعنت خدا بر فتنه گران واشوبگران خدا روشکر که مکر وحیله شون به خودشون برگشت
  • ای سلطان IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    31 6
    قدیما: ایران بیشه شیران بود،( امروز) ایران،،،،، میبخشید؛؛!!! اشتباه شد! بایدباصل خودبرگردیم،(آمین)
  • ایرانی اصیل IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    14 57
    فاز کسانی که جهت تایید فتنه گران، منفی میدن به پیام های مدافعان ایران و مملکت چیه نمی دونم !!؟ آخه شرف خوب چیزیه این فتنه گران اگر حتی کشورهای غربی بودن، مردم اروپا تکه تکه می کردنشون همون کارایی که اخلالگرانشون در تظاهرات پاریس کردن. اموال عمومی آتش زدن، هرج و مرج و قتل مردم بیگناه و تعرض و تجاوز و توهین به امام شهیدان حضرت حسین (ع) کم گناهی نیست
  • همسنگران IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    34 92
    هر کس بشهدا بیحرمتی کند اخر عاقبتش بهخیر نیست
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    72 15
    چرا با موسوی مصاحبه ای انجام نمیشه لااقل مردم خود قضاوت کنند نمیشه که هر کسی نظر خودش را به بقیه تحمیل کند مردم باید تشخیص دهند کی واقعیت را میگه وکی باطل ه پس دمکراسی را برای چکار کار بنا کردن
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      6 0
      احسنت
    • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      21 4
      من از این ناراحتم که بعضی افراد از امامان عزیز و اسلام مایه می گذارند یک فرد مسلمان حرف مخالفین را گوش می دهد و با منطق جواب می دهد همگی در روز قیامت باید پاسخگوی اعمال و گفتارمان باشیم. میر حسین هم یک ایرانی است و یک اظهار نظری هم کرده. اگر جواب درست و قانع کننده ای دارید، جواب بدهید.بخدا هیچ ایرانی مخالف یک ایران اسلامی قوی و با اقتدار نیست. ولی باید بهم احترام بگذاریم.
  • ناشناس IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    3 3
    درود بر شهیدان مرگ بر میرحسین موسوی ودیگر فتنه گران جاسوسان داخلی
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    3 3
    فقط شما خوبید لعنت بر شما
  • جوان IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    5 0
    لطفا همه نظرات را منتشرکنید
  • مصطفی محمدیان IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    2 0
    به تو از دور سلام به سلیمان جهان از طرف مامور سلام
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    1 3
    شهید همدانی از سالم ترینها و دلسوز ترینها بود و ما محتاج شفاعت این بزرگوار هستیم
  • علی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    1 4
    خداوند نگهدار همه کارکنان نیروهای مسلح باشه.همیشه موفق وسربلندهستید.یاعلی مدد.
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    1 2
    لعنت خدا بر فتنه گران ..بروند به درک
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    1 5
    اون کسانی که با حصر خانگی میر حسین موسوی و کروبی مخالف بودند اکنون برایشان روشن و محرز شده که علاوه بر حصر خانگی ، اعدام آنها نیز باید صورت می گرفته.
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    4 3
    گذر زمان واقعیت را آشکار میکند ومردم سره را ازناسره تشخیص میدهندو خواهند داد
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    6 18
    موسوی تو یک مهره ی سوخته ای که تلاش کردی با این بیانیه خودتو دوباره مطرح کنی.
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    21 9
    بابا همه چیز که دست سپاه
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    42 4
    ای کاش میشدفهمیدکه چرادرایران نظامیان درسیاست واقتصاد،دخالت میکنند؟؟ ولی درامری که وظایف آنهاست کوتاهی میکنند!! یکی ازوظایفش حفاظت ازدانشمندان هست،،که میبینیم اسرائیل مثل آب خوردن میادداخل ایران دانشمندان ماراترورمیکندوبعدهم مثل آب خوردن ازایران خارج میشودوبه ریش ما میخندد،، خب طبیعی است که وقتی نیروهای نظامی تبدیل به سیاستمدار ،بشوند،وظایفشان هم عوض میشود!
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    8 23
    بنظرم میرحسین با طرح این خضملات می‌خواهد دوباره خودش را مطرح کند و درآینده شانس خود را در آتش افروزی دیگر بیازماید، بصاحب قرآن قسم اگر امثال همدانی ها نبودند و داعش به کشورمان مسلط میشد مثل بز این حضرات را سر می‌برید ،. کدام ایرانی هست که پیام اون ملعون وهابی را ندیده باشد که می‌گفت وقتی به ایران مسلط سویم مردانشان را سر بریده و زنانشان را بین خود تقسیم میکنیم. درود تا ابد به روح مردانی که از کشور و اعتقادات و ناموس ما دفاع کردن و خود فدا شدند و لعنت خدا به افکار مسمومی که می‌خواهد تخم نفاق را آبیاری کند. زنده باد مقاومت زنده باد اسلام زنده باد شرف و غیرت ایرانی زنده باد رهبر معظم
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    17 10
    ما قربانی دعوای اصلاحات و اصولگرایان شدیم
  • علی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    9 26
    یادشهدای مدافع حرم به خصوص سردارشهید همدانی روگرامی میداریم
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    6 30
    لعنت بر فتنه گران به امید روزی که فتنه گری که دنبال پایمال کردن خون شهداست در این مملکت نتونه خودی نشون بده
    • دشمن فتنه گر IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      5 34
      واقعا خیلی باید پر رو باشی که چنین متنی ارسال میکنی و باز میگی دمکراسی نیست کسانی که باید مصاحبه کنند خانواده محترم شهید گرانقدر همدانی هستند که گفتند سکوت میکنیم چون هتاک عددی نیست..
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      7 23
      دورد خدا برشهدا
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    36 9
    من نمی‌دونم چرا این همه بلوا می کنید حرف ناحق زده خوب جوابش بدید خیلی منطقی
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    10 30
    موسوی فتنه گر محاکمه باید گردد
  • ایرانی اصیل IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    8 37
    من نه بسیجی ام نه سپاهی ام نه نیروی انتظامی و نه حقوق بگیر دولت. فقط میگم لعنت بر کسیکه علیه شهدای این سرزمین حرف میزنه
  • ایرانی IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    28 10
    این منصفانه نیست نظراتی که علیه آقای موسوی وکروبی هست منتشر شده
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    18 3
    بعد از این همه سال هنوز مورد بحث است
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    25 6
    با دیدن نظرات و دیدن مثبت ومنفی ها فهمیدم لشکر سایبری خیلی فعالن
  • رضا IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    11 31
    آقای میرحسین پیر شدی خجالت بکش زمان زیادی برای توبه نداری قدری تامل کن
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      18 5
      سایبری نیست واقعیته ، چرا نمیخواید مردمو باور کنید، رای‌های منفی حرفه مردمه که رسانه‌ها حتی جرات نمیکنند پخشش کنند ، این منفی‌ها همه از طرف مردم
  • احمد IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    26 10
    به‌ او‌ هم‌ اجازه‌ دفاع‌ بدهید‌
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    7 17
    سلام به روح پاک همه شهیدان که به هر نیتی که رفتن ودر راه همان نیت واهدافشان جان باختند.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    4 23
    مامیکویم،خیانت،کار،باید،محاکمه،بشه،چرانه،ترس نداریم،ولی،احانت،به،شهدا،خیانت،به،قران،خیانت،به،ملت،شهیدان،همیشه،زنده، است
  • محسن IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    25 7
    هیچ جوابی جز فحش نداریدبه میرحسین بدهید؟
  • احمدی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    10 23
    درود خداوند بر شهدا علی الخصوص شهید همدانی بزرگوار، خدا لعنت کنه سران فتنه وطرفدارانشون رو، اینان یزیدان زمانند
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      6 20
      جواب آدم فحاش بنظر شما چیه!؟
  • علی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    26 3
    کسانی که زمانی کشور را در اوج جنگ مدیریت کردند و کسانی که هم اکنون مدیریت کشور را به دست گرفته اند اوضاع را در هر زمان ببینید و قضاوت کنید هر دو مورد تایید نظام بودند و هم اکنون در دو جبهه مخالف مقابل هم صف کشیده اند و هر یک خود را بر مسند حق و حقیقت می بیند و دیگری را تکفیر می کند حاصل این نزاع ها جز عقب ماندن کشور و اختلاف بین دو جناح سیاسی چیزی نیست که نهایتا مردم را نیز با یکدیگر درگیر خواهد کرد
  • ناشناس US ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    21 3
    همه نظرات کاش پخش بشن ،عدالت رعایت شه،،،
  • یه کارگر IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    20 8
    میر حسین خوب یا بد هر چی هست از خود شماست.ما مردم هم شدیم بازیچه
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    22 4
    بامید آزادی
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    7 17
    روحانی و موسوی اگر جای ما مردم روستایی که در سختی و مشقت قرار داشتند بودند قدر این مردم را می‌دانستند
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    7 39
    خاتمی و موسوی و روحانی مملکت را به عقب راندند
  • سربازحاج قاسم IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    1 4
    درودخداوندبرهمه شهدا علی‌الخصوص شهدای مدافع حرم #شهیدحاج‌#قاسم#سلیمانی و#شهیدهمدانی عزیز که همواره نام ویارشان زنده است ولعنت خدا بریزیدیان زمان بخصوص کروبی ومیریزید کی شوددریابه پوزسگ نجس عدوشودسبب خیراگرخداخواهد
  • بهاری IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    2 2
    لعنت‌خدا‌ونفرین‌‌رسول‌خدا‌بر‌وطن‌فروش‌‌
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    1 2
    اینا همه جیره خوارن
  • GB ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    دوستان یه نگاه به نظرات مثبت منفی لایک های زیر کامنتها بندازید حقیقت مشخص میشه کی راست میگه کی دروغ
  • IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد،با این دشمنی ها نام ویاد شهدا زنده تر میشود،و دشمنانشان ابلهانند،،
    • محسن FR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      0 0
      اگر به کامنت بود یزیدیان با سپاه دهها هزار نفری باید بر شهدای کربلا برتری داشتند، ملاک حق است و حتی اسمی از یزیدیان نیست و مورد لعن همگان شدن . مثل اینکه بگویید اکثر آبهای زمین که شورند چون زیادن قابل شرب هستند هرگز چنین نیست. تنها درصد کمی آب شیرین و قابل شرب داریم. خورشید یکی است حالا همش گفته شود چون یکی است به درد نمی خوره! یا نعوذبالله چون خدا یکی است قبول ندارین!؟ در ضمن همه مردم ایران مقابل چند عدد قلیل سرانه فتنه که جان و مالشان و آبروی کشور را به فنا داد ایستادن
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    چرا دادگاهیشون نمیکنید اگه راست میگید ،؟! از چی میترسید ؟!
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    شهدا عزیزند و دشمنانشان ذلیل. دریا با تف یک فتنه گر کثیف نمی شود. رسوا بود و رسواتر شد. خریدار حرف های او جز همفکری هایش که خیلی هم نیستند، کسی نیست.
  • رضا IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    سلام به شهدا سلام به رهبر فرزانه درسته که مشکلات زیاد داریم دزدی اختلاس اقا زاده ها ومسولانی که بچه هاشون تو امریکا زندگی میکنن با پول بیتلمال ولی اگه تلاشهایه این شهید بزرگ نبود ما الان در منطقه حرفی برای گفتن نداشتیم همین شهدا به این سرزمین قدرت بخشیدن والا همین افراد مثل میر حسین وکربی ومسولان امریکا پرست تا الان مملکتو به باد داده بودن
  • Mathematicsschool20_100 IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    شهدا در قلب ما جا دارن. شهدا به ما عزت دادن. سردار عزیز درود خدا بر شما. ان شاءالله همیشه با شهدا هستیم و خواهیم ماند.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 1
    مرگ بر منافق،مرگ بر بی غیرت،میرحسین موسوی و طرفدارانش منافق هستن
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    درود وسلام بر فرماندهان عزیز و مقتدر سپاه و شهدای مدافع حرم
  • ناشناس اردبیل IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    لعنت خدا بر فتنه گران موسوی ...
  • محمدرضا IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    شهید سعید است و شهادت سعادت حضرت امام ره