سردار شهید حسین همدانی ۱۰۰ هزار نفر از مردم سوریه را در قالب گردان و تیپ سازماندهی کرد. همچنین در این مدت با تلاش‌های حبیب حرم، گروه‌های جهادی از کشورهای مختلف همچون زینبیون، فاطمیون، الحشدالشعبی و حتی حزب‌الله سوریه تشکیل شد.

سردار حسین همدانی

به‌گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، سردار شهید حسین همدانی از بزرگ‌ترین فرماندهان جنگ سوریه، نابغه‌ جنگ‌های ناهمتراز در غرب آسیا شناخته می‌شود. این سردار شهید در کنار حاج احمد متوسلیان، شهید محمدابراهیم همت و شهید محمود شهبازی از بنیانگذاران تیپ ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) بوده است. او بعد از هشت سال دفاع مقدس هیچگاه از جهاد خسته نشد و همچنان برای نظام و انقلاب در موقعیت‌های خاص حضور داشت.

سردار شهید همدانی، تهدید فتنه ۸۸ را به فرصت تبدیل کرد

نبوغ فرماندهی او در مواجهه با فتنه ۱۳۸۸ باعث شد که آشوبگران و فتنه‌انگیزان به اهداف خودشان نرسند. او با به خدمت گرفتن نیروی‌های مقابل از جبهه فتنه‌گران، تهدید را به فرصت تبدیل کرد و با یک کار کارشناسی همراه با جمع‌آوری و طرح‌ریزی دقیق نزدیک به پنج هزار نفر از این آشوبگران را آموزش داد و تربیت کرد که بعدها برخی توبه‌کنندگان فتنه ۸۸ جانباز و حتی به شهادت رسیدند و به امنیت کشورشان کمک کردند. امری که به خوبی میرحسین موسوی به آن آگاه است و از اینکه فرماندهان سپاه بالاخص سردار شهید حسین همدانی این تهدید را به فرصت تبدیل کردند، ناخشنود است و امروز با تهمت به فرماندهان و مدافعان حرم سعی در تطهیر چهره خود دارد.

سردار همدانی چگونه حرم را نجات داد؟

سردار رشید اسلام شهید حسین همدانی در حالی سیزدهم دی ماه سال ۱۳۹۰ راهی سوریه شد که آن روزها سوریه و بالاخص دمشق حال و روز خوبی نداشت و داعش در حال پیش‌روی بود. بشار اسد هم در تنگنا قرار گرفته بود. اما حاج حسین چه کار کرد که توانست ورق را به نفع مدافعان حرم برگرداند؟ آن هم در شرایطی که بشار اسد آماده بود کشورش را ترک کند.

به روزهای اسفند سال ۱۳۹۱ برگردیم؛ روزی که تروریست‌ها کاملاً به نقطه پیروزیشان نزدیک شده بودند و حلقه محاصره کاخ ریاست جمهوری در دمشق نزدیک‌تر شده بود تا اینکه آخرین پیشنهاد به بشار اسد داده شد. شهید حسین همدانی این گونه آن شب را روایت کرده است:‌ خطاب به بشار اسد گفتم: حالا که همه چیز تمام شده و کاخ ریاست جمهوری در آستانه سقوط است، شما باید این آخرین پیشنهاد ما را عملی کنید. گفتند: چه کنیم؟ گفتم: در اسلحه‌خانه‌ها را باز کنیم و مردم را با اسلحه‌های موجود در آن مسلح کنید تا خود مردم جلوی این تروریست‌ها را بگیرند. شکر خدا با این پیشنهاد موافقت کردند و همان شب با این اقدام، سوریه از سقوط حتمی نجات پیدا کرد.

با تدبیر حاج حسین تا قبل از شهادتش در ۱۶ مهرماه سال ۱۳۹۴، حدود ۱۰۰ هزار نفر از مردم سوریه در قالب گردان و تیپ سازماندهی شدند تا مردم این کشور، برای دفاع از میهنشان بپاخیزند. در این مدت نیز با تلاش‌های حبیب حرم، گروه‌های جهادی از کشورهای مختلف همچون زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، الحشد الشعبی عراق و حتی حزب الله سوریه تشکیل شد. 

سخن معروف حاج قاسم درباره شهید حسین همدانی

شاید سخنان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درباره نقش سردار شهید حسین همدانی این دلیرمرد جبهه‌های جهاد و مقاومت گویای همه چیز باشد که گفت: سردار همدانی فقط یک شهید نبود، همدانی یک لشکر بود؛ مثل شهید بهشتی که امام (ره) فرمود یک ملت بود. او شمشیر برنده لشکر انصار الحسین (ع) بود که هر جا نظام تهدیدی داشت آن را اعزام می‌کرد. شهید همدانی نگذاشت این تعلقات دنیایی برایش هدف شود، به جای نام سردار حسین همدانی شد «ابو وهب» و به جای لشکر انصار الحسین (ع) نام شیرین مدافعان حرم را تأسیس کرد.

دلیل کینه میرحسین از شهید حسین همدانی | ماجرای آموزش و توبه ۵هزار آشوبگر | تقاضای عجیب سردار همدانی از حاج قاسم قبل از شهادت
آخرین عکس سردار شهید حسین همدانی با حاج قاسم

تقاضای عجیب سردار همدانی از حاج قاسم قبل از شهادتش!

حاج حسین در آخرین دیدارشان از حاج قاسم تقاضا کرد که با هم یک عکس یادگاری بگیرند. حاج قاسم تعجب کرد،‌ زیرا حاج حسین اصلاً اهل گرفتن عکس نبود. با این حال با یکدیگر عکس انداختند و این آخرین عکسی بود که این ۲ با هم گرفتند، چون لحظاتی بعد حاج حسین در حلب سوریه شهید شد.

تدبیر حاج حسین برای پاکسازی اطراف حرم حضرت زینب (س) 

سیدمحمد میری، یکی از خادمان ایرانی حرم حضرت رقیه (ع) که شاهد عینی مبارزات سردار شهید حسین همدانی بوده است،‌ می‌گوید: سمت حرم حضرت زینب (س)، میدانی به نام میدان حجیره بود. آنجا داعشی‌ها با سرهای بریده، فوتبال بازی می‌کردند تا رعب و وحشت ایجاد کنند. شب تاسوعا، در حرم برنامه داشتیم و حدود ۳۰۰ نفری بودیم. آن شب حاج حسین همدانی گفت: می‌خواهیم امشب جای خوبی برویم. به سمت حرم حضرت زینب (س) و میدان حجیره رفتیم. بعد از دقایقی متوجه شدم که عملیاتی قرار است انجام شود و میدان حجیره را پاکسازی کنند.

او افزود: به حرم حضرت زینب (س) که رسیدیم و روضه‌خوانی تمام شد، عملیات را اعلام کردند. عملیات ساعت یک بامداد آغاز شد و آنقدر این عملیات به خوبی فرماندهی و اجرایی شد که تا اذان صبح، منطقه از داعشی‌ها پاکسازی شد و حتی میدان حجیره را تغییر کاربری دادند. میدان حجیره به خاطر موقعیت استراتژیکی که داشت، شاهراه تردد نیروهای مقاومت ایرانی، حیدریون و فاطمیون بود.

کد خبر 697186

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 152
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 262
  • رحیم صالحی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    سلام خداقوت فتنه۸۸فرمانده اش میرحسین موسوی بود و فرمانده سرکوب فتنه گران شهید والامقام همدانی بود از این لحاظ می سوزد
  • US ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    ۸۸فتنه ای وجود نداشت بلکه اعتراض به انتخابات بود
    • طه IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      9 8
      فتنه شاخ و دم دارد فتنه نبود پس چه بود اینقدر لجاجت نکنید این فتنه‌گران به فرماندهی میر فتنه دستورات آمریکای جنایتکار را اجراء می کردند جنابعالی یانبودی آن زمان یا عقلت نمی رسید.
    • DE ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      8 6
      کدوم اعتراض به انتخابات. طرف باخته ولی قبول نمیکنه باخته. مگه هرکی فکر میکنه برنده هستش برنده میشه
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      8 7
      ساعت ده صبح نسبت به انتخاباتی که تازه شروع شده وتاشب نتایج معلوم نیست،،حالاتفاوت رأی‌ها هزارتا،صدهزارتا،یک میلیون یا دومیلیون رأی بود یک چیزی نه اینکه تفاوت دوازده میلیون رأی باشه،،،اون سال موسوی کامل میدونست بازنده هست وکاملا فتنه رابرنامه ریزی کرد
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    قضاوت آدما با تاریخ مشخص میشه
    • ناشناس IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      اعتراض به انتخابات بهانه ی شورش و آشوب به رهبری میرحسین بود که خط آن از خارج گرفته می‌شد
    • زینبیون IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      8 2
      آهان پس به نظر شما اعتراض به انتخابات بود .اگه اینی که شما می‌گویید اعتراض در روز تاسوعا و عاشورا توهین به مقدسات ساحت امام حسین و پایین کشیدن پرچم امام حسین سوزاندن موکب امام حیسن توی مغز شما اعتراض بوده واقعا که برای شما متاسفم
    • منتظرالمهدی IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      7 2
      باسلام دوست گرامی فتنه نبود پس چی بود ؟ اینهمه اغتشاش در کشور بوجود اومد اخبار ایران و بی نظمی های کشور تیتر خبری کشورهای معاند بود به نظرتون فتنه نبود اصل نظام اسلامی انتخابات و نظر مردم زیر سوال رفت روز عاشورای حسینی پرچم اباعبدالله رو سوزاندند فتنه نبود بزرگوار کمی دقت بفرمایید کلمات جان دارند
    • م IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      6 1
      اگراعتراض بود چرا مدرکی ارائه ندادند و ازطریق قانونی اقدام نکردند؟ اگه فتنه نبود چطور قبل تمام شدن رای گیری و حتی ساعتها پیش ازرای گیری حرف ازتقلب میزدن ازکجا وچطورمیدانستند؟
  • فدایی سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب. IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    السلام علیک یا اباعبدالله السلام علیک یا انصار ابا عبدالله السلام علیک یا شهدای سرافراز مدافع حرم سلام و درود به روح پاک شهیدهمدانی
  • وطنم ایران IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    به وجود چنین فرزندانی،ملت ایران به خود می بالد..روح پر فتوحات محشور با آقا سیدالشهدا علیه السلام..
  • علیرضا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    سلام و صلوات خدا بر ارواح طیبه شهدا و شهید حاج حسین همدانی .یادش را گرامی میداریم در حالی که هیچ گاه از اذهانمان خارج نیستند .اللهم الرزقنا شهادت فی سبیلک .
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    خدا ازش‌ن نگذره که برا مقام و منصب حرمت سرداران شهید را شکستند
  • احمدشاکری FR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    89 85
    چقدر کریمانه هست همه از درگاه خدا توبه کنند واز مردم عذر خواهی کنند اینکه این مقصر هست و من مقصر نیستم به هیچ وجه منطقی نیست مردم نمی پذیرند اما مردم بزرگوارانه پوزش و عذر خواهی همه را می پذیرند ایکاش همه این قصه های تلخ تمام شود
  • مفتخری IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    خدا لعنت کند سران فتنه را ،موسوی ،خاتمی ،کروبی و سایر رهبران پشت صحنه آن را نظیر خوئینی‌ها و...
  • سرباز گمنام IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    الهم ارزقنا شهاده فی سبیلک... الهم عجل لولیک الفرج..
  • فرهاد پزشکیان IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    فقط خداوند از دل ادمها باخبره
  • مانی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    روحش شاد ویادش گرامی. ما مدیون این شهدا هستیم و شرمنده آنان.
  • عطا الله داودی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    درود خدا بر روان پاک شهدا بخصوص شهدای مدافع حرم و‌حاج قاسم بزرگ ک با غیرت و مردانگی جلوی داعش و استکبار ایستادند و از ناموس مسلمانان و حتی دیگر انسانها ی بی دفاع دفاع کردند .
  • seyed IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    آیابه درستی گفته های خودت دررابطه بااتفاقات سال۸۸ واقعا ایمان داری…؟
  • محمد IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    دلیل که روشنه. هر کسی در جبهه خودش مشغول سربازی و انجام وظیفه هست. سردار همدانی از ناموس و شرافت و غیرت دفاع می‌کردند و این عروسک خیمه شب بازی هم مشغول سربازی در حوزه وظایف اربابان خودش برای توسعه بی ناموسی و بی شرفی و بی غیرتی هست. من از مواضع ایشون تعجب نمیکنم. از این میزان خویشتن داری در بیان مواضع واقعی و نشان دادن ذاتش تعجب میکنم
  • آبتین کلانتری IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    درود بر روح تمامی شهدای مدافع حرم خصوصا سردار شهید همدانی
    • کیوان IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      27 15
      دیگه فحش بیشتری بلد نیستی بدی؟ دلت خنک نشد ها
  • حسن US ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    شهید نظرمیکند به وجه الله وپیرحسین موسوی نظر کرد به شیطان رجیم
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    هنوز ابعاد عملکرد این شهدا تمام و کمال نمی‌دانیم ولی آینده مشخص می‌شود این شهدای عزیز چه خدمتی به اسلام و مسلمین جهان کردند روحشان شاد ویادشان گرامي.
  • م IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    87 33
    چی بگم!!!!
    • IQ ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      71 79
      بگو مرگ بر سران فتنه سبز
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    اخرسوریه لبنان فلسطین چه ربطی به ما دارند
    • ساسان IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      47 85
      ربطش اینه که الان امنیت داری و لی متاسفانه قدر کسانی که برایت امنیت آوردن و جانشان را فدا کردن نمیدانی. ضمنا این سرزمین‌ها جزوی از شاهراه و تمدن ایرانیست و دیر یا زود باید به مام میهن برگردند حالا با هر بینشی باشی نمیتونی این رو رد کنی.
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    مردم ایران با فدا کردن جانشان حرم های مطهر را نجات دادن ..
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      51 88
      موسوی غلط کرده آدم منافق
    • IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      60 70
      سخته فهمیدن اینکه بعد سوریه و فلسطین و لبنان نوبت ایرانه ؟ ماها اگه بایه نفر مراسم مشترک داشته باشیم حاضریم یه چیز دستی بهش بدیم ولی مراسم تو خونه اون باشه خونه ما ریخت و پاش نشه ، حالا به نظرتون بهتره تو سوریه و... بجنگیم یا تو کوچه های خودمون ؟
    • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      51 14
      باز هم حرف مفت وسوال تکراری
  • احمد دهقان نیری IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    سلام ازجمله وصییت شهید همدانی این است که برایشان نماز بخوانند بنده توفیق داشتم هر سال تاسوعا به اندازه یک شبانه روز خواندم به دوستان هم همین کار را توصیه می کنم.
    • IQ ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      41 34
      التماس دعا رفیق درود بر تو
  • یعقوب محمدزاده پرمهر IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    78 93
    حق سردارهمدانی جزشهادت چیزدیگری نمی توانستیدباشددرغیراینصورت درحقش ظلوم بود
  • فرزاد IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    درود خدا بر همه شهیدان راه وطن روحشون شاد و قرین رحمت باد🌷🌷
  • مهسا IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    روحش شاد ویادش گرامی
    • محمد IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      41 44
      رضوان خدا برسردارهمدانی که تا آخرین لحظه از انقلاب و اسلام درجبهه‌ های دفاع عاقبت بخیر شد
  • مهدی قنبری IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    78 58
    نشان فتح فقط که هیچی اگه اگه خورشیدهم روسینه این شهدا بزنن بازم کمه ولی حیف زحمت این نظام رو دوش شهدابوده وهست مفت خوری ومفت بریش مال خاوری وامسالهم
  • ابوماجداهوازی DE ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    درودبرروان پاک همه شهیدان وطن وشهیدان حرم که اگر آنهانبودن الان این امنیت رانداشتیم ازخواب غفلت بیدارشوید شماهاکه میگوئیدچرا این عزیزان رفتن سوریه شهیدشدن این عزیزان بارفتن به سوریه خواستن که جنگ به وطن عزیزمان کشیده نشود وازسوریه جلوی جنگ راگرفتن تاملت ایران آسوده باشند
  • مهدی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    بیانیه های کفتارهایی چون موسوی فقط ماهیت یزیدی این قوم را بیشتر نشان میدهد،مردم ایران قدرهمدانیهایشان را میدانن وهیچوقت دلاوری وفداکاری این عزیزان را فراموش نمیکنن
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    راه شهدا ادامه دارد مرگ بر منافقین و مزدوران استکبار جهانی انگلیس و آمریکا در ایران و خارج از ایران شهیدان مدافع حرم در قلب ملت ایران جای دارند سلام خدا بر شهیدان مدافع حرم بخصوص سردار سرلشکر شهید حسین همدانی و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز
    • اسد IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      20 40
      انسان فقط مدت محدودی میتونه ذات خودشو پنهان کنه بالاخره بعد از اون مدت از جایی بیرون میزنه اینا ذات شون چند بار نشون دادن تا کی میخوان به اینا امان نامه بدن معلوم نیست
  • گل یاس IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    66 67
    سلام خدا بر شهیدان مخصوصا مدافعان حرم . خوش به حال شهدا امنیت و آرامش مدیون خون شهدا هستیم شهدا شرمنده ایم
  • مرتضی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    68 84
    من حاج حسین رو نمی‌شناختم و هیچ اطلاعاتی از ایشان نداشتم ، تا اینکه ۴ ماه قبل از شهادتش به شهر اسدآباد دعوت شده بود همراه شدم با استقبال کنندگان و منتظر ایشان بودیم و با خودم گفتم الان با ۲۰ الی ۳۰ خودرو همراه ایشان هست وقتی حاج حسین وارد شهر اسدآباد شد خودش تک و تنها با یک پژو ۴۰۵ مدل پایین اومد و وقتی پیاده شد من عقب عمران ته صف بودم و ایشان من رو دید و با دست به من اشاره کرد خطاب به من گفت بیا جلو جوون و ایشان به من سلام کرد و دست داد اینجا بود که شیفته این مرد شدم ، ای کاش این مرد رو نمی دیدم ، چهره پاک و معصومی داشت . روحش شاد . ی بار سر خاک این مرد رفتم و صداش توی گوشم بود . چقدر حسرت خوردم که این انسان تمام معنا رو دیر شناختم ، ای کاش این مرد رو نمی‌دیدم
  • احمد IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    72 95
    اگر مجاهدتهای شهدای حرم نبود، داعش پس از فتح عراق تمام عتبات و مرقد مطهر شش امام علیهم‌السلام را نابود می‌کرد. از طرفی با سقوط سوریه و عراق، را استراتژیک اقتصادی و بازرگانی ما به دریای مدیترانه و سپس به اروپا بسته می‌شد. و همچنین حزب‌الله لبنان نیز نابود می‌شد و قدرت منطقه‌ای ما از بین می رفت و پس از آن نوبت تجزیه ایران بود. آمریکا و ناتو با همراهی اسرائیل و مرتجعین عرب حمله نظامی علیه ما را کلید می‌زدند. ولی خدا نخواست و کارشان به شکست انجامید تا جائیکه ترامپ گفت ما ۷ تریلیون دلار هزینه کردیم و چیزی بدست نیاوردیم. درو بر روح پر فتوح شهدای حرم بویژه سردار دلها و شهید همدانی.
  • حسن ازتبریز IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    64 46
    باسلام واحترام شهیدان خاک کشورمان افتخار ماهستند همه ایرانی هستند ومورد احترام .اما دوستان احتمال می دهید شاید درمواردی ما اشتباه کنیم وآنقدر خوددوست وخودخواه باشیم که نتوانیم نیت مخالف وموافق را درک کنیم وهمیشه در همه جا خودمان را حق بدانیم من این را دریافته ام کسی جز خدا لایق پرستش واحترام نیست چون خدا همه را آفریده ودوستشان دارد اگر ما کسی را بد می دانیم یعنی به کار خدا ایراد می گیریم ودر نیت خود افراطی عمل می کنیم پس کمی باید در قضاوت مواظب باشیم احتیاط کنیم
  • رحمت بر شهدا ، لعنت بر اصلاحات... IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    44 28
    شب پره گر وصل آفتاب نخواهد رونق بازار آفتاب نکاهد ......
  • IQ ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    مرگ بر موسوی خائن
    • IQ ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      26 60
      خاک بر سر ۱۴ نفری که منفی زدید
  • منصور IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    میر حسین دیگه مشاعرش را از دست داده.او دیوانه شده.نباید به یک شهید توهین میکرد من اگر تا حالا طرفدار او بودم از این به بعد از او برائت میکنم
    • سعید IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      25 11
      یاخداالان چیکارکنه بدون تو خدابهش رحم کنه
    • بهروز IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      23 40
      مخالف و موافق فرق ندارد ، هیچکس حق ندارد پشت سر شهدا مملکت حرف بزند ،شهدا احتیاجی هم به حمایت ندارند ، منتهی شرافت و انسانیت اینو حکم می‌کنه که در مورد کسی که جان را در طبق اخلاص گذاشته و رفته شهید شده ، فقط باید سر تعظیم فرود آورد
  • متنفر از وطن‌فروشان IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    36 53
    میرحسین[حیف این اسم برای این خبیث] باید همان روزهای فتنه‌ی ۸۸ اعدام میشد هم خودش هم اون [حمالةَالحَطب] خانم‌عفریته‌ش
  • عبدالعلی دادبخش IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    26 20
    روح همه شهدا شاد و راهشان پر رهرو ، و لعنت خدا بر فتنه گران و علی الخصوص مسئولین خائن ،ناعادل و اختلاسگر و....
  • اسکندری IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    16 24
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم . صلوات نثار شادی روح شهید بزرگ و همه شهدای عزیز مدافع حرم
  • مهدی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    29 44
    یه زمانی برای این مردک(موسوی) چه کارها که نکردیم شدیم لشکر سبز میخواستیم رئیس جمهور بشود قافل که بنی صدر دیگری را حمایت می کردیم.این جماعت بجز ویرانی ایران و دزدی ونوکری انگلیس به هیچ چیز دیگری فکر نمیکنن.
    • بابک IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      2 0
      خدایا این کشور را از دروغ و تزویر نجات بده .
  • IT ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    49 17
    کلا صدا و سیمای میلی ومطبوعات همه باهم خوب هماهنگ هستن
  • معصومه IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    25 26
    خدا رحمت کند این یاران امام زمان را دشمنانی که از اهداف سومشان شکست خوردند می خواهند به هر قیمتی که شده است مومنین را در نظر مردم منفور جلوه دهند اما خبر نداند که محبت شهدارا خداوند در دل همه انسانهای آزاده ی عالم انداخته آنها نمی‌توانند بااین مزخرفات خود آنها را منفور کنند بلکه بیشتر خودشان منفورتر میشوند
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    13 24
    شهدای انقلاب وجنگ تحمیلی. ومدافعان حرم راه امام حسین ورفتند، خلاصه بگم، من نه رییسم ونه چیزی يک کارگربازنشسته ام ولی ماترکایه ضرب المثل داریم، کج بنشینیم، وراست حرف بزنیم، بخدا بهشهداحسودیم میشه، میدونی جرا، اونابه سعادت رسیدند، همه‌ مامدیون خون آنبزرگوارانیم، بدبختا مگه چقدرعمرداریم که خودتان را به وسوسه های شیاطین می فروشید
  • م IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    15 36
    دریا با آب دهان،حیوان نجس نخواهد شد،،سردار اسلام سرداران عزیز سپاهیان امام خامنه ای که مثل کوه در عمل به تکلیف ایستاده اید،،درود خدا بر شما و رهبری حکیم و فرمانده عزیزمان سردار سلامی عزیز ،،این فتنه گران گور خودشونو کندن،و در مقابل عظمت شهدا و اسلام و ایرانیان رو سیاه شدن،لعن بر فتنه و افکار پلیدش،
  • IQ ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    29 47
    مرگ بر طرفداران موسوی خائن
  • ناشناس IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    22 35
    اگر امروز با خیال راحت شب را به صبح می رسانیم زنان وبچه ها در کشور با ارامش زندگی می کنند همه را مدیون شهدا هستیم وگرنه بعد از سقوط سوریه وعراق نوبت خودمان بود که هر روز در گوشه ای عده ای با انتحار یک تروریست به خاک وخون بغلتند وبا یورش داعش وغیره جان مرد وزن وپیر وجوان ایران به خطر بیافتد
  • یوسف IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    32 14
    علت این که قوه قضائیه با ارازل و اوباش برخورد جدی و قاطع نمیکنه دقیقا همینه روزی به کار میان
  • فتحی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    29 27
    شهدایی مثل حاج قاسم وهمدانی وووبدون اینکه خودنمایی بکنن و مالی در این دنیا اندوخته کنن خالصانه در خدمت دین و انقلاب بودن یادشان گرامی و راه شان مستدام باد
  • خلجی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    50 31
    خداوند روح بزرگشان را با ائمه اطهار محشور بگرداند.
  • مهدی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    16 31
    با سلام حالا معلوم میشود که چرا فتنه گران اینقدر با او دشمن هستند و توهین می کنند
  • سیدحسن حسنی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    20 26
    سردار حاج کاظم رستکار زمانی که فرمانده تیپ مستقل ۱۰سیدالشهدا بودند این آقای میرحسین پست با ایشان بخاطر دلاوری‌هایشان سرناسازگاری گذاشتند تا ایشان را از فرماندهی برکنار کردند وحاج کاظم بصورت بسیجی وارد منطقه شد گرای ایشان داده شد و حاج کاظم بهمراه چند تن از همرزمانشان بشهادت رسیدند فرماندهان سپاه خوب از ماجرا خبر دارند،فقط راه این کار دست بچه‌های قوه‌قضائی می باشد محاکمه و محاکمه تا دیر نشده واسلام سید حسن حسینی
  • رزمنده قدیمی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    25 7
    فقط خدا به حال همه آگاه است
  • مهدی سخن گو IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    11 19
    سلام خدا بر تربت پاک شهدا.سلام خدا بر مجاهد فی سبیل الله شهید حاج حسین همدانی.سلام خدا بر مدافعان حرم.....
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    18 20
    روحش قرین رحمت الهی حیف چند تا از بهترین های ایران شهید صیاد شیرازی شهیدسلیمانی بعداز آنها ملت ایران دروازه ای شد برای دزدان غارتگران که الا آقازاده های انور آب شدن
  • جواد IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    35 12
    نتیجه رو نیروی هوایی روس تعییر داد نه شما
  • وحید ۴۷ IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    31 19
    خدایا مارا شرمنده اینان نگردان به حرمت شهیدان این ماه...
  • ایرانی IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    34 9
    من وقتی کودکان کار وکارگران دور میدان‌ها که از صبح برای کار ایستادن وظهر دست خالی به خانه می‌روند وبیمارانیکه پول دارو ندارن یا پسر ۳۷ ساله فوق لیسانس بیکارم رو میبینم که جلو چشمم داره پیر وروانی میشه دیگه حرم وسوریه ولبنان وغزه برام بی معنی وبیربط میشه چراغی که به خونه رواست به مسجد به هر بهانه ای حرامه
  • خدادادی IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    14 23
    سلام و درود خداوند بر شهیدان والامقام که برای دفاع از حق و عدالت و انسانیت ، جان خود را نثار کردند.
  • هانی IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    17 25
    دیگه ازچشم ها افتادین.خریدار ندارین
  • بنده خدا IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    37 7
    سلام.حصر یعنی چه.او را در یک دادگاه علنی محاکمه کنید.تا اگر مستوجب مجازات است .مجازات شود.اینکه محاکمه نشده چه دلیلی دارد.
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    35 1
    ایندگان قضاوت خواهند کرد
  • IQ ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    20 24
    از وسوسه ی گندم ری درس بگیرید ای فتنه گران! از نُه دی درس بگیرید هر کس پیِ عمامه ی کوفی نسب افتاد از قافله ی اهل بصیرت عقب افتاد دنیا طلبان دیده ی بیدار ندارند با آینه ی کرب و بلا کار ندارند
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    20 2
    من اگه بی گناه دنبال کسی بیفتم تو همین دنیا پس میدم
  • فرزاد IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    10 27
    شهید بزرگوارحاج حسین همدانی واقعابتنهایی یک لشگربود خوشا بحالش که نظرکرده بوجه الله .مانند شمع سوخت وبشهادت رسیدتاما در آرامش زندگی کنیم .ویکی ازروی کینه مانندمیریزیدبی شرف شمر زمانه براویتازد. ای لعنت خدابرمیرحسین (میریزید)که حتی چشم دیدن شهدای مارا هم ندارد.رهبرعزیزم اگر فرمانم دهد کاری میکنیم که دیگر میریزیددیگری به شهدا که قلبمان هستند توهین نکنند .فقط یک لحظه میرحسین موسوی را در خیابان رها کنید و ببینید که ملت بزرگ ایران اسلامی تکه تکه اش خواهند کرد شک نکنید.
  • طاوسی IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    5 26
    سلام به همه شهدامخصوصاشهدای حرم که توغربت شهیدشدن همیشه یادوخاطرشان زنده هست به روح پاکشان صلوات
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    38 20
    درود بر میرحسین موسوی
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    14 32
    این مدافعان حرم و این سرداران شهید نهایت شجاعت و از جان گذشتگی بودند که در چنین جاهای هولناکی عملیات کردن .در شجاعت این عزیزان هیچ کسی نمی تواند شک کند اینان شیر مردان ایران و اسلام بودند
  • ایرانی IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    7 21
    خدا رحمتشان کند . دمشون گرم . همنشین مولایمان حسین بن علی علیه السلام باشند انشاءالله
  • کر بختیاری IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    17 24
    حاج حسین عشقه و این دریای عشق با پوز آن کمتر از سگ هرگز نگردد به نجس آلوده
  • IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    14 27
    ما همه به ولاه مدیون سلیمانیها وهمدانیها هستیم وگر نه مثل سوریه بودیم.
  • IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    17 25
    سلام و درود خدا به شهدای والا مقام ما مدیون شهداییم شرمنده ام شرمنده شهدا هرامنیتی که داریم از شهداست (شهدا شرمنده ایم راهتان ادامه دارد تا ظهور مولایمان حضرت مهدی علیه السلام)
  • ایرانی IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    15 26
    سلام خدا برشهیدان لعنت خدا بر منافقان و وطن فروشان کوردل
  • علی IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    28 6
    اگر این همه دقیق و شمرده و با منطق و مدرک ، در مورد آقای موسوی حرف و سخن دارید !!!!!! چرا در ملع عام ( ملع عام ) اعدامش نمی‌کنید !!!! ؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟. چرا !!!! ؟؟؟؟ 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🙄🙄🙄🙄
  • IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    17 25
    ادمای بزرگ امثال حاج حسین و حاج قاسم در قلب ملت برای همیشه حک شدن وادمای زالو صفت امثال میرحسین موسوی همیشه مورد لعنت ونفرین مردم هستن ... کسی که خوبی کنه و مجاهدت هیچ وقت از ذهن مردم پاک نمیشه نمونه بارزش شهید احمد متوسلیان حاج حسین وحاج قاسم که درروح و جان مردم برای همیشه زنده ان .ای کاش امثال میرحسین توبه واقعی کنن و به ملت خدمت کنن راهی که اینا در پیش گرفتن اخرش نابودی و انزجار ابدی مرمه
  • جواد IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    14 19
    لعنت الله علی القوم الظالمین
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    14 22
    درود خدا بر تمامی شهدای ایران اسلامی بالالخص مدافعان حرم علی‌الخصوص سرداران بزرگوار حاج قاسم و حاج حسین همدانی و ننگ و نفرین خدا بر هرچه فتنه‌گران و فتنه انگیز آن علی الخصوص میر حسین خائن به مدافعان این وطن در هر جای دنیا
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    14 20
    انشاا.. که تاریخ به نیکی ازشون یادکنه
  • پشمک IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    17 5
    هشت ماه قبل مدارکم را جهت اخذ کارت ایثار گری تحویل دادم تا حال هیچ اقدامی صورت نگرفت خدا لعنت کند
  • سعید IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    15 25
    سلام و درود خدا بر سردار ان جهاد و شهادت، خدایا به پاس شهدا سران فتنه را به عذاب دردناک در دنیا واخرت گرفتار بگردان.
  • ماندانا IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    22 35
    میرحسین دست نشانده ی انگلیس بوده و اگر تا الان هم نگهش داشتن و حکم اعدام ندادن تا بلکه دستش رو شه و مردم بداند حقیقت را. و اگر اعدامش می کردن باعث فتنه می شد و حقیقت مخفی می ماند.
  • سامان IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    47 27
    سردار همدانی سرمایه کم نظیری برای انقلاب بود، اما کمتر از شهادت هم حق ایشان نبود. انشالله دست ما را هم بگیرند
  • اکبررمضانی IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    37 28
    روحش شاد ویادش گرامی باد
  • سیروس IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    23 27
    درود خدا بر شرفشون واقعا تاریخ ایران طلایی شد با حاج قاسمها و همدانیها هیچ گاه ایران به این قدرت نرسیده بود که اللان هست درود بر شرف شهیدان انقلاب سلام بر امام رهبر و شهدا و تمام مردم زحمت کش ایران بزرگ عزیز .
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    24 36
    خدارحمت کنه شهید همدانی مردمیدان بود....میرحسین موسوی که همه اش روی مبل لم داده ...چه می فهمه از داعش از جهاد از مبارزه...اون به دنیا چسبیده...خدا هدایتش کنه
  • میاندهی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    السلام علیک یا اباعبدالله.سلام و درود خدا بر سردار سپاه اسلام،مدافع حرم،شهید بزرگوار حاج حسین همدانی.به روح پرفتوح سردار عزیز صلوات هدیه کنیم.اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
  • کشاورز IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    هرکس به شیوه خودش روایت میکند.اما حقیقت تغییر نمیکند.
  • مهرداد IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    لاحولولاقوه الی بالله العلی العظیم،،،،،،،شهادت هنرمردان خداست وخائنان به خون این شهیدان درکشوراز هر رذلی رذل تر هستند
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    خدا میداند و بس
  • شافی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    خدایا ما را مورد شفاعت این سرداران جان بر کف قرار بده و دست همه دشمنان این نطام و انقلاب را کوتاه کن
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    خداوند رحمتش کند و با شهدای کربلا محشکر فرماید
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    سلام بر اهل بهشت،این فرمانده را از نزدیک دیدم اهل شعار و رجز نبود واقعی بود،گفتند امروز نیروهای داعش پیشروی شان بیش از این خواهد بود اما ما آنها را شکست میدهیم،ابهت و پرستیژ خاصی داشتند،تماما برای خدا زندگی میکرد
  • مرغک بی پروا IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    اگر مانندشهیدهمدانی و سلیمانیها و یارانشان نبودندالآن ملت ایران و کشور ایران جایگاه لاشخوران داعشی و اربابانشان می بود.وسرمستانه در منطقه می تاختند. یاداین شهدای بزرگ و عزیزگرامی باد.قدرشهداء را بدانیم
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    سلام بر شهدای دفاع مقدس ، مدافعان حرم شهدای محور مقاومت خصوصا حاج قاسم سلیمانی ، ابوالمهدی المهندس ، حاج حسین همدانی و .......‌ مرگ بر منافقین ، مرگ بر داعش ، مرگ بر بد خواهان ایران و ایرانی
  • غلامرضا IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    واقعا همه شیرمردان مدافع حرم گل کاشتن که هیچ موقع ازیاد مردم نخواهد رفت خداوندخودش اجرشونو بده انشاالاه.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد اگر میر حسین موسوی بدبخت حرف مفت نمیزد کارنامه درخشان سردارهمدانی برای مردم غیور ما بیان نمیشد روح حبیب حرم سردار همدانی با اولیاء خدا محشور باد !
  • SG ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    خدا رحمت کند شهید حسین همدانی را
  • علی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    شهدامظهرونمادشجاعت ایران زمین هستند.هیچ احمقی حق ندارد به مقام شامخ این عزیزان توهین بکند...
  • اکبر IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    دورود خدا بر شهیدان راه حق ولعنت بر منافقین کور دل
  • ایران مرز پر گهر IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    عدالت این بود اگر میرحسین موسوی مقصر است، دادگاهی علنی برگزار بشه، نه اینکه همینجوری زندانی بشه. اینجوری که سنگ روی سنگ بند نمیشه
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    روحت شاد قهرمان چهره قشنگت را نگاه میکنم گریم میگیرد
  • حاج عبدالله IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    شهدا قهرمانان واقعی هستند و فتنه گران راهی جز خودکشی نخواهند داشت لعنت بر یزیدیان زمان
  • ناشناس IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    روح شهید سردار حسین همدانی و شهدای حرم شاد ، همنشین اهل بیت امام حسین (ع) باشند.
  • جان من است سید علی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    روح سردار شجاع شهید حسین همدانی شاد. میر حسین بسوز تا ابد.خار و ذلیل باش تا ابد.
  • ایرانی اصیل IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    سلام بر شهدا
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    1 0
    ای جماعت درس بشو نیستن( اصلاح طلبان )
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    تاریخ قضاوت خواهد کرد وخائن به مردم وکشور را معرفی خواهند کرد
  • یک جانباز IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    صاحبان قدرت وسلاح وپول که تمام جراید ومیکروفونها را دراختیاردارند میتوانند حق را ناحق وناحق را حق جلوه دهند، درنهایت تاریخ قضاوت خواهد کرد!
  • IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    تو چند ماه هم تظاهرات می کردند هم شناسایی شدند هم دستگیر شدند هم دوره دیدند هم تظاهرات را سرکوب و شهید هم شدند ربات هم بسازی هم چند سالی طول می کشه
  • محمد IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    شهدای انقلاب و دفاع مقدس شاگردان مکتب حسین ابن علی بودند توهین و جسارت به شاگرد یعنی توهین و جسارت به استاد خدا روح همه شهدا رو شاد کنه
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    امان ازقدرت که چه بلا یی سرانسان میاره.رحمت خدابرشهدا ولعنت خدابردنیادوستان بی مقدار
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    عزیز گرامی داعش سال 92تشکیل شد چطور سردار همدانی سال 90جلو پیشرفت داعش و گرفت و بشار و نجات داد
  • همایون IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    درود خدا بر مجاهدان راه حسین(ع).. آنانی که با قطره قطره خون خود و با تأسی از مولا و مقتدای خود،هم فتنه های داخلی کشور عزیزمان ایران را از لوث وجود عناصر خود فروخته پاک کردند و هم دست پلید داعش از بن دندان مسلح را از رسیدن به حرمین آل الله قطع کردند.. آفرین بر مجاهدان راه حسین
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    مرزهای توهم جابجا شد کجا سال ۹۰ داعش بود 😂
  • علی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    کورشودچشم دشمنان .پای عهدولایت ایستاده ایم تانفس آخر
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    سلام ودرود خدا بر شهیدان حاج قاسم سلیمانی وسردار شهید حاج حسین همدانی چشم دشمنان داخلی کور شود که همیشه به دنبال فتنه انگیزی هستند
  • محمد حسین IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    درود بر شهدای مدافع حرم ان شاالله روز قیامت مارو هم شفاعت کنند
  • سهی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    روحش شاد
  • مجید IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    درود بر سردار دلها حاج قاسم وحسین همدانی دوشهید عزیز
  • رضا از کرمان IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    شادی روح شهدا صلوات مخصوصا حاج قاسم سلیمانی ره و شهید والامقام همدانی ره
  • فرامرز IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    پس چرا به احترام این شهدا دست دزدان واختلاسگران و باند بازی و فامیل بازیان و به ظاهر خوبان رو کوهتاه نمیکنید.تاریخ قاضی خوبیست که احتیاج به هیچ کدام از این موارد رو ندارد.
  • گمنام IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    خدا این شهید والامقام رو با امام حسین محشور کنه.
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    وقتی جمهوری اسلامی زیادی مماشات میکنه طلبکار هم میشن
  • حقی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    سلام ـ خیلی از مردم می پرسند ، مگر موسوی چی گفته ؟ بحث از کجا شروع شده ؟ اصلا" موضوع چیه ؟ ای کاش موضوع با شفافیت کامل اطلاع رسانی شود . تا دست سران فتنه برای مردم رو شود .
  • یامهدی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    لعنت الله علی القوم الکافرین
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    ... درود به روان پاک شهیدان و مدافعان حرم وامنیت کشور؛ به خصوص شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی. و اینکه یادمان باشد که شهدا را به خاطر بسپاریم ؛ نه به خاک.
  • Fhjj IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    خدا لعنتشون کنه تمام فتنه گران !عجب دنیایی شده که به مرده وزنده وشهیدش تهمت میزنند😡😡👊خدا روح همه شهدا رو شادکنه اگر اینا دیروز نرفته بودن ما امروز آزادی نداشتیم درود بر ارواح پاک شهدا😔مرگ بر آمریکا, اسراییل ,غربیهای لعنتی ،داعش طالبان،تروریستها ،فتنه گران و تمام کسانی که عزت واستقلال ایران و همچنین رهبر عزیزمان رو نمیتپچوانند ببینند ،کور شود هر آنکس که نتواند دید😠😠👊👊👊👊👊
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    تاریخ نشان خواهد داد موضوع موروثی بودن را و ...
  • سجد IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    وقاحت آقای موسوی حد و مرزی ندارد.!!زمانی که عده ای فریب خورده بودند و در خدمت اهداف غرب گراها وافلیج سیاسی مثل آقای موسوی قرار گرفته بودند به آن ها آزادی خواه وغیور می گفتند ولی همین که فهمیدند اشتباه کرده اند وبه دامن کشور و ملت خود برگشتند،این آقایان یک باره آن ها را لات وآشوبگر نامیدند. درآن شهرمجوی از وقیح آبرو به تاراج داده،ندارد جو بی آبرو،
  • نسیم IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    مرگ بر منافقان و یزیدیان زمان که دین را به دنیا می فروشند
  • حسن IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    داعش سال ۱۳۹۴ حاضر به وجود آمد چگونه می گویید که سال ۹۱ داعش در حال پیشروی بود؟
  • احمد IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    2 0
    سلام دوستان واسه شناختن میرحسین موسوی مستند شهید آیت رو حتما ببینید
  • یوسف IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    1 0
    سلام علیکم. بله فتنه بود و در واقع مهیا شدن برای کودتا بودند. همان نقشه هایی که آمریکایی ها و انگلیسی ها در دوران حکومت مصدق انجام دادند و چطور مصدق را دور زدند و او را منزوی کردند و بالاخره محاکمه شد. این آقایون هم به تبع از کشورهای بیگانه و ضد نظام جمهوری‌ اسلامی ایران که در واقع از اسلام بودن نظام ترس و وحشت دارند درس پس می گرفتند و نقشه های شوم آنها را پیاده می کردند. به بهانه تخلف انتخاباتی و غیره چه انقلاب و کودتاهایی در کشورهای جهان به راه انداختند.