برای رسیدگی و بررسی مشکلات بافت های فرسوده و ارائه راهکاری با هدف افزایش میزان نوسازی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از بافت‌های فرسوده منطقه ۱۰ بازدید کرد.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «سید مهدی هدایت» سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران و جمعی از مدیران این سازمان به همراه «رضا شرفی» شهردار منطقه ۱۰ و جمعی از مدیران منطقه وضعیت بافت‌های فرسوده این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید، مدیران ارشد شهرداری با حضور در گذر پشت بزرگراه شهید نواب صفوی به بررسی مسائل و مشکلات این محور اعم از مالکیت ساختمان‌های بزرگراه شهید نواب صفوی، وضعیت عمرانی و شهرسازی و معضلات اجتماعی آن پرداختند.

همچنین هدایت و شرفی از میدانگاه بریانک و خیابان گلبن جنوبی بازدید کردند و وضعیت نگهداشت این میدانگاه مورد بررسی قرار دادند. در ادامه، از کارگاه و زمین جانبی میدانگاه بریانک که در اختیار سازمان نوسازی شهرداری تهران است، بازدید و درخصوص کاربری این زمین تبادل نظر کردند.

همچنین در این بازدید، شرفی و مدیران منطقه در باره طرح نوسازی محور قزوین که بر اساس مصوبه کمیسیون ماده ۵، پهنه کاربری آن از تجاری (پهنه S) به مختلط (پهنه M) تغییر کرده است به مدیران سازمان نوسازی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کردند.

همچنین بازدید از خیابان‌های شهید دعوتی و موزه هفت چنار، شهید رنجبر، قزوین و کمیل از دیگر بخش های این برنامه بود.

کد خبر 697181

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha