چند سالی است که برندهای مختلف در حوزه تجهیزات و لوازم ساختمانی، به صورت فعال در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران حضور دارند. از تاریخ ۲۲ مرداد ماه لغایت ۲۴ مرداد ماه سال ۱۴۰۱، بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران برپا می‌شود و این برندها تلاش می‌کنند محصولات خود را به بهترین شکل ممکن به خریداران معرفی نمایند.

image-20220811141915-1.jpeg

یکی از برندهای بسیار شناخته شده که در این نمایشگاه به مانند سالهای گذشته حضور دارد، برند کی دبلیو سی ایران است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شما را با این برند صاحبنام فعال در حوزه شیرآلات ساختمانی و بهداشتی بیشتر آشنا نماییم

کی دبلیو سی ایران

شاید اولین جرقه در ذهن مدیران شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران (کی دبلیو سی ایران) برای تولید شیرآلات با بالاترین کیفیت و بهینه ترین مصرف آب، کاهش هدرفت آب بود. مصرف آب در ایران همواره بالاتر از سرانه مصرف آب در دیگر کشورهای توسعه یافته اروپایی است و بحران کمبود آب زنگ خطر را برای نهادهای دولتی و خصوصی به صدا در آورده است

بحران الگوی مصرف آب موجب ضرورت بیش از پیش احداث کارخانه ای مجهز و با استاندارد های بالا  شده است. این کارخانه باید قادر به تولید شیرهای کم مصرف با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا باشد. لذا شرکت شیرهای ساختمانی وصنعتی ایران تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس این مهم را به انجام رسانده و با انتقال تکنولوژی از KWC و تحت لیسانس آن برند، کارخانه ای را که مجهز به ریخته گری ماشینکاری، پولیش، آبکاری و قالب سازی می باشد، در سال ۱۳۶۳ در شهر صنعتی کاوه تاسیس و در سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رساند تا محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.

شیرآلات کی دبلیو سی بر اساس متدهای روز دنیا طراحی و تولید شده اند تا شیرآلاتی با کیفیت و با بهینه ترین حالت مصرف آب به دست خریداران برسد. این شیرشیاین امر باعث ارتقاء استاندارد ملی شیرآلات ساختمانی و همچنین ارتقاء فرهنگ مصرف آب در کشور گردیده است. امروزه KWC ایران به یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کنندگان شیرآلات تحت لیسانس KWC سوئیس تبدیل شده است. همچنین برند کی دبلیو سی چندین و چند بار در جشنواره ها و همایش ها به عنوان برند برتر در زمینه کیفیت و نوآوری در صنعت شیرآلات برگزیده شده است.

آشنایی با شیرآلات کی دبلیو سی

حضور کی دبلیو سی ایران در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

برند کی دبلیو سی شیرآلات خود را در ۵ بخش زیر ارائه می‌دهد:

شیرآلات آشپزخانه کی دبلیو سی

از مهمترین شیرآلات تولیدی برند کی دبلیو سی ایران باید به شیرآلات آشپزخانه یا ظرفشویی اشاره کرد. با توجه به اینکه شیرآلات ظرفشویی در مدل های مختلف تولید می‌شود، برند کی دبلیو سی نیز محصولات خود را با تنوع بالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در میان شیرآلات ظرفشویی کی دبلیو سی شما با محصولاتی نظیر شیرآلات با علم ثابت، شیرآلات شلنگدار و شیرآلات دومنظوره (تصفیه کن) روبرو هستید.

شیرآلات روشویی کی دبلیو سی

پس از شیرآلات آشپزخانه، بیشترین محصولات KWC ایران در بخش شیرآلات مختص به شیرآلات روشویی است. شیرآلات روشویی کی دبلیو سی در مدل ها و رنگ های متنوع تولید شده اند و می‌توان گفت که تمامی سلایق را دربرمی‌گیرند. همچنین با توجه به ظهور شیرآلات چشمی، افراد بسیاری از این نوع شیرآلات در سرویس بهداشتی خانه خود به جهت کاهش مصرف آب استفاده می‌کنند.

شیرآلات حمام کی دبلیو سی

شیرآلات حمام کی دبلیو سی، بخش دیگری است که به آن می‌پردازیم. این شیرآلات به مانند سایر محصولات کی دبلیو سی از بدنه بسیار مقاوم، آبکاری با کیفیت و قطعات مرغوب خارجی برخوردار است تا عملکرد بسیار مطلوبی را برای کاربران به ارمغان آورد.

شیرآلات توالت کی دبلیو سی

مورد بعدی، شیرآلات توالت است. برند کی دبلیو سی در شیرآلات توالت خود به دو سبک طراحی مدرن و کلاسیک پایبند بوده است تا علاقه مندان به هر دو مدل طراحی ظاهری، محصول موردنظر خود را بتوانند از میان شیرآلات توالت KWC پیدا نمایند.

نکته مهم دیگر در مورد شیرآلات کی دبلیو سی، قابلیت ست کردن آنها است. بعضی افراد علاقه مند هستند که شیرآلات مورد استفاده آنها، به صورت ست باشند تا جذابیت بیشتری را به بخش های مختلف خانه ببخشند. این ویژگی در محصولات KWC وجود دارد تا رضایت چنین افراد نیز جلب شود.

شیرآلات توکار کی دبلیو سی

با توجه به تغییر سلیقه افراد و همچنین اهمیت استفاده بهینه از فضا، محصولات توکار با استقبال بسیار بالایی روبرو شدند. شیرآلات توکار نیز از این قافله عقب نمانده اند و همگام با دیگر محصولات اینچنینی به خانه ها راه پیدا کرده اند. برند کی دبلیو سی به عنوان یکی از پیشگامان عرصه شیرآلات توکار در ایران و جهان شناخته می‌شود و در سه بخش شیرآلات روشویی، حمام و توالت، محصولات خود را عرضه می نماید.

لازم به ذکر است که محصولات کی دبلیو سی ایران محدود به شیرآلات نمی‌شود بلکه محصولاتی نظیر علم یونیکا و فلاش تانک توکار نیز توسط برند KWC تولید می‌شود تا خریداران از محصولات با کیفیت در این حوزه نیز بهره مند شوند.

بازدید از غرفه کی دبلیو سی ایران در نمایشگاه صنعت ساختمان

حضور کی دبلیو سی ایران در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

شرکت KWC ایران از تمامی علاقه مندان برای حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران دعوت به عمل می آورد که با حضور در این نمایشگاه، از غرفه این شرکت دیدن نمایند. نمایشگاه صنعت ساختمان تهران به مانند سالیان گذشته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزاری می‌شود. علاقه مندان از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر با مراجعه به سالن شماره ۷ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، می‌توانند از غرفه های نمایشگاه صنعت ساختمان و غرفه کی دبلیو سی ایران بازدید نمایند.

کد خبر 697161

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز