عباس عبدی تحلیلگر اصلاح‌طلب درباره بیانیه اخیر میرحسین موسوی اعلام نظر کرد.

عباس عبدی

به گزارش همشهری آنلاین، عباس عبدی تحلیلگر اصلاح‌طلب در نوشته کوتاهی در نقد نامه اخیر موسوی نوشت: می‌پرسند درباره متن موسوی چرا نظر نمی‌دهم؟

تناقضات و مشکلات فراوان حکومت بجای خود، ولی اصلاح‌طلبان با مجموعه‌ای از تناقضات وارد ۸۸ شدند و شد آنچه که نباید می‌شد. در دی ۸۷ مفصل پیامدهای این وضعیت را تقدیمشان کردم البته وقعی ننهادند.

از ۸۸ تاکنون غرق در این تناقضات پایان‌ناپذیرند و اکنون نمی‌دانند چه باید کنند. خرداد ۱۴۰۰ آخرین حلقه این تناقضات را دیدیم. نامه مهندس موسوی نیز بازتابی است از این تناقضات. به فضای عمومی نگاه کنید. هر کس فحش دهد و تندش کند یک گام جلوتر است. خوشبختانه فضای واقعی عاری از این است.

کد خبر 697030

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • مریمخاک IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    41 32
    خاک بر سر موسوی که عاقبت به شر شده
  • آیت IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    20 27
    موسوی دچار زوال عقل شده است هرچه بنویسند وجلوش بگذارند بدون تامل وتفکر امضا میکند ومنتشر میکند
  • Borzu NO ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    10 1
    چرا از عباس عبـــدی نمی پرسید چرا گروگان گیری کردید و چرا بعــداّ در فرانسه با گروگان های سابق خود در کافه ای پیتزا خوردید ؟؟ ...چه مبلغ بابت آن بشما پرداخت کردند ؟؟
  • نیما IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    1 0
    عباس عبدی تو خودت حرف حسابت چیه که دوپهلو حرف میزنی
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 1
    ما منتظر اعلام موضع تک تک اصلاح طلبان هستیم. اگر موضع گیری نکنید شما رو هم شریک جرم میدونیم
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    آن روز که خود میرحسین موسوی، بازیچه تئوری صهیون ها شده بود و پرچم سبز سیادت را علم کرده بود و بگمان پوچش مشغول فریب دادن بود؛ می شد فهمید که روزی می رسد که به مقدسات توهین کند و ... وای بر ما مردم که از تاریخ و مهمتر اینکه از تاریخ اسلام درس عبرت نگیریم و بازی گام به گام شیطان را نشناسیم و هر بار در پی عهد شکنی براه اُفتیم و بکنیم آنچه که نباید. تاریخ پر از این قسم خدعه هاست و تاریخ اسلام بیشتر نباشد؛کمتر نیست.فقط کافیست: ۱- بدقت مطالعه کنیم. ۲-بصیرت داشته باشیم. ۳-و صد البته بر نفس سر کش خودمان افسار بزنیم و افسارش را در دست خلوص و بصیرتمان قرار دهیم نه در دستان پر نیرنگ افرادی که خود برده نفس پست و سرکش شان هستند. *رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ ( سوره : البقرة آیه : 250) "ای پروردگار ما ، بر ماشکيبايی ببار و ما را ثابت قدم گردان و بر کافران پيروز ساز" *
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 1
    آقای عبدی وقتی یه سگ توی خیابان تهران زوزه کشیدنی شما در روزنامه ویا در فضای مجازی ده صفحه مقاله مینویسد چطور برای نقد( بیانیه موسوی اسرائیلی و آمریکایی و داعشی ) بادو خط آبکی سلب مسئولیت می‌کنی حالا دیدی شیشه خورده داری !؟