«راز ناتمام»، «آتش سرد» و «بی‌نشان» سریال‌های جدیدی هستند که از روز شنبه ۲۲ مرداد روی آنتن شبکه‌های مختلف تلویزیون می‌روند.

راز ناتمام

به گزارش همشهری آنلاین، ‌پس از پایان دهه اول محرم و از روز شنبه ۲۲ مرداد، تلویزیون پخش سریال‌های جدید خود را با مضامین متفاوت آغاز می‌کند.

«راز ناتمام» سریال جدید شبکه یک است که از روز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ پخش خود را شروع می‌کند. این سریال با مرور اتفاقات روزهای آغازین دهه شصت نگاهی دارد به زندگی شهید محمد جواد باهنر و چگونگی شهادت او و محمد علی رجایی توسط منافقان. در سریال راز ناتمام فرهاد جم نقش شهید باهنر و سید جواد هاشمی نقش محمد علی رجایی را بازی می‌کنند. رامین راستاد و بهرام ابراهیمی هم به ترتیب ایفاگر نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی و مهندس بازرگان هستند. این سریال هرشب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

شبکه دو که در ایام دهه اول محرم باکس نمایشی خود را در اختیار بازپخش تله تئاترهای مذهبی گذاشته است، از روز شنبه پخش سریال «آتش سرد» را شروع می‌کند. این سریال کاری است از رضا ابو فاضلی که در ۳۰ قسمت آماده پخش شده است. در سریال جدید شبکه دو بازیگرانی چون پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، مرتضی ضرابی و…. بازی دارند. این سریال هرشب ساعت ۲۱.۳۰ روی آنتن می‌رود.

تلویزیون از شنبه نونوار می‌شود | رجایی، ‌باهنر و هاشمی روی آنتن شبکه یک

در بین شبکه‌های تلویزیونی، شبکه سه تنها شبکه‌ای است که در این سال‌ها هیچگاه باکس نمایشی‌اش را با سریال تکراری پر نکرده و همیشه سریال جدیدی را روانه آنتن خود کرده است. این شبکه با اتمام فصل اول سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» پخش سریال جدید «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل را شروع می‌کند. این سریال هم از روز شنبه و از ساغت ۲۰.۴۵ روی آنتن می‌رود. در سریال بی‌نشان» مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی پور، سعید زارعی، هلن نقی‌لو، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی، مهدی فقیه، کاظم هژیرآزاد، اکبر رحمتی، رضا ایرانمنش، توماج دانش بهزادی و قاسم زارع، نسرین نکیسا و… بازی دارند. این سریال به تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق کریمی در ۳۰ قسمت روی آنتن می‌رود.

شبکه پنج بعد از پایان پخش سریال «داستان شهر ۳»، باکس نمایشی خود را در اختیار سریال تکراری «رسم عاشقی» گذاشت. این سریال ۳۰ قسمتی از روز دوشنبه دهم مرداد ماه پخش خود را شروع کرد و کماکان روی آنتن خواهد بود. «رسم عاشقی» را سعید سلطانی به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه کارگردانی کرده است.

کد خبر 696833

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha