مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۲
۰ نفر

هشمهری آنلاین: معاون فنی عمرانی شهرداری تهران گفت: با توجه به تونل‌های احداث شده جمع آوری آب‌های سطحی، موضوع آبگرفتگی معابر در زمان بارندگی به شدت کاهش یافته است.

احمددنیا مالی با اشاره به اینکه در بارندگی‌های اخیر تونل‌ها به خوبی عملکرد خود را نشان داده‌اند بیان داشت: کانال وسک در محور شهید باکری به طول 4 کیلومتر از جمله کانال‌هایی بود که در بحث جمع‌آوری آب‌های سطحی به خوبی عمل کرد بنابراین تونل‌هایی که احداث می‌شود به مشکل روان شدن آبها کمک می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، وی اظهار داشت: کاهش تماس شهروندان با سامانه 137 در مورد آبگرفتگی معابر نیز نشان دهنده بهبود شرایط است اما باید تلاش بیشتری داشته باشیم که تمام مشکلات رفع شود.

وی با  اشاره به احداث 350 کیلومتر تونل جمع آوری آب‌های سطحی به اجرای 11 پروژه جدید اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 100 کیلومتر تونل با اعتباری حدود 30 میلیارد تومان در دست اجرا قرار دارد که قسمت عمده آن اجرا شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

دنیامالی به اعتبار 5 میلیارد تومانی احداث کانال در سال 84 اشاره کرد و گفت‌: حجم اعتبارات ریالی از سال 84 حدود 20 برابر افزایش یافته و امسال 100 میلیارد تومان اعتبار برای تاسیس کانال، لوله و تونل در نظر گرفته شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: در این مدت با توجه به افزایش اعتبارات و رشد تورم، 10 تا 12 درصد در حوزه فیزیکی کانال و تونل پیشرفت وجود داشته است.

کد خبر 69663

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز