جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری برادر و خواهری که ۵۰ میلیارد ریال از منازل شمال تهران سرقت کرده بودند خبر داد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حمید هداوند جانشنین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری برادر و خواهری که ۵۰ میلیارد ریال از منازل شمال تهران سرقت کرده بودند، خبر داد و گفت: متهمان به ۵ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

سردار هداوند گفت: سی ام خرداد امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل، در کلانتری ۱۰۳ گاندی تشکیل و با دستور قضائی مبنی بر شناسایی و دستگیری متهمان به پایگاه سوم پلیس آگاهی این فرماندهی ارجاع شد و تیمی از کارآگاهان زبده این پلیس مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: بررسی‌های کارآگاهان نشان از این داشت که مالباخته برای مدت کوتاهی از منزل خارج شده و زن و مردی موتورسوار از پنجره ساختمان وارد منزل مسکونی شاکی شده‌اند و تعدادی اموال با ارزش از قبیل طلا و جواهر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال سرقت کرده و قبل از رسیدن مالباخته به منزلش از محل متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش مستمر همکارانم در پایگاه سوم پلیس آگاهی، مالک موتورسیکلت که از متهمان سابقه‌دار بوده و به دفعات مختلف تحت تعقیب و کیفر بوده است، شناسایی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران گفت: با جمع بندی اطلاعات به دست آمده و شناسایی مخفیگاه متهم پس از هماهنگی‌های قضائی این برادر و خواهر در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان در محدوده خیابان مدنی دستگیر و به پایگاه سوم پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار هداوند با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان، تعدادی اموال مسروقه از قبیل چند فرش و طلا و جواهر کشف شد، افزود: با شناسایی مالکان این اموال پرده از ۵ فقره سرقت مشابه برداشته شد و متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشتند، به سرقت‌های ارتکابی اعتراف کردند.

جانشین پلیس تهران با اشاره به این که کارشناسان ارزش ریالی اموال به سرقت رفته را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در ادامه پی‌جویی های انتظامی، هر ۵ مالباخته شناسایی شدند.

به گفته این مقام ارشد پلیسی، متهمان برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی سایر جرایم احتمالی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.

کد خبر 693892
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    4 6
    دست کارآگاهان خوش ولی چه فایده‌ فردا با یه جواز کسب آزاد شون میکنن
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    8 7
    خدا لعنتتون کنه
  • US ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    9 25
    دست ایناروبایددادزیرگیوتین تادرس عبرتی بشه برای سایرین دزدها
  • سام IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    8 4
    بگو اخه بلد نیستی مرض داری اینجوری دزدی میکنی ک بگیرنت اخه
  • قاسم IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    6 5
    اگر میشه عکسشنو بزاری چون چند سال پیش توی ویلا آز ما سرقت کردن توی بابلسر با تشکر به نظر بنده ریشه دزد باید زد فرقی نمی‌کند در چه مقامی باشد اگر راست میگن
  • مراد IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    10 6
    بازم خدا خیرتون بده از بالا شهر میدزدیدین!!!
    • امیر IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
      1 0
      تهران چه ربطی به بابلسر داره !! نکنه دنبال کسی میگردید که سرقت خانه خود را به او ربط بدهید !؟ حتی اگر آن سارق خانه شما نباشد !!!!!