فیلمی از جان تراولتا با امتیاز صفر درصد از وبسایت معتبر راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) در بین ۱۰ فیلم برتر نتفلیکس قرار گرفت.

جان تراولتا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از gamesradar، فیلمی از بازیگر مشهور هالیوود جان تراولتا John Travolta با وجود امتیاز عجیب صفر درصد در Rotten Tomatoes در بین ۱۰ فیلم برتر نتفلیکس قرار گرفته است. فیلم «رنگ تجاری» (Trading Paint) در سال ۲۰۱۹ اکران شد و شانیا تواین در آن بازی کرد؛ و علیرغم امتیاز صفر درصد منتقدان و ۳۱% امتیاز تماشاگران، در حال تبدیل شدن به موفقیتی در شرکت پخش‌کننده است.

داستان Trading Paint درباره سم مونرو (با بازی جان تراولتا) یک راننده کهنه‌کار مسابقات اتومبیل‌رانی همراه پسرش کَم که او هم یک راننده است که باید با مشکلات فراوانی از جمله راننده رقیب دست و پنجه نرم کنند تا موفق شوند.

جانی اولکسینسکی، نویسنده نیویورک‌پست، می‌گوید: مطمئناً تماشای فیلمی که درباره یک داستان قدیمی است و به‌خوبی به پرداخته شده، پتانسیل لذت بردن دارد، اما تراولتا با لهجه‌ جنوبی‌اش، در حالی که احساسات و عواطفش را بیش از حد نشان می‌دهد، در این فیلم خوب نیست.

در جای دیگری از نتفلیکس، «مرد خاکستری» یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های آخر هفته این استریمر بوده است که ساخت دنباله و اسپین‌آف آن تایید شده است.

جو و آنتونی روسو کارگردانان فیلم اخیرا در مصاحبه‌ای با توتال فیلم گفتند: «این فیلم که بر اساس مجموعه‌ای از کتاب‌ها ساخته شده است، برای یک فرانچایز آماده است. ما داستان‌سرایی طولانی را در فیلم‌هایمان دوست داریم و بیشتر کارهای ما هم این ویژگی را داشته‌اند؛ هم کارهای تلویزیونی ما، هم کارهای ما در دنیای مارول.»

کد خبر 693846

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha