یک پایگاه ثابت در منطقه ۱۰ و سه پایگاه سیار ویژه واکسیناسیون دز یادآور کرونا ویژه کارکنان و بازنشستگان شهرداری و خانواده‌های آنها از سوی شرکت شهر سالم راه‌اندازی شد.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل شرکت شهر سالم با اعلام این خبر و اشاره به بسیج بخش‌های مختلف شرکت شهر سالم برای تزریق دزهای یادآور کرونا به‌ویژه برای کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران افزود: «از هفته گذشته یک پایگاه واکسیناسیون ثابت در درمانگاه منطقه ۱۰ و سه پایگاه سیار مشغول واکسیناسیون کارکنان شهرداری راه‌اندازی شده که تا کنون بالغ بر ۲ هزار دز واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.»

همچنین واحدهای سیار واکسیناسیون در میادین میوه و تره‌بار تهران مستقرند و آماده تزریق واکسن کرونا به کارکنان و شهروندان هستند. دکتر «نور محمدی» با بیان این مطلب افزود: «برنامه تیم‌های سیار ما بر اساس درخواست‌های واصله تنظیم می‌شود و اگر تقاضاها افزایش پیدا کند آمادگی داریم که تیم‌های سیار شرکت شهر سالم را افزایش دهیم.»

به گفته نور محمدی  با هماهنگی وزارت بهداشت واکسن‌های برکت، سینوفارم، کووپارس، پاستوکووک و اسپایکوژن در اختیار پایگاه‌های واکسیناسیون شرکت شهر سالم قرار گرفته است. علاوه بر این پایگاه ثابت واکسیناسیون شرکت شهر سالم نیز با عنوان «پایگاه واکسیناسیون بعثت» در درمانگاه منطقه ۱۰ واقع در خیابان قزوین مستقر شد و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در حال ارائه خدمت به شهروندان است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در روزهای اخیر گفت: «تا به امروز هیچ مسیری مؤثرتر از واکسیناسیون برای پیشگیری از ابتلا یا دست‌کم ابتلا شدید وجود ندارد و لذا من همه شهروندان را به تزریق دزهای یادآور دعوت می‌کنم.»

کد خبر 693542

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha