کریستیانو رونالدو دیروز بالاخره به منچستر برگشت و خودش را نشان داد.

رونالدو

به گزارش همشهری‌آنلاین، کریستیانو رونالدو  قرار بود با اریک تن‌هاخ درباره آینده‌اش حرف بزند تا یکی از دوطرف قانع شوند. سرمربی هلندی چندبار اعلام کرده که به او نیاز دارد اما اگر خود رونالدو اصرار کند، شاید بتواند رضایت او را جلب کند. پس از مخالفت‌هایی که در اتلتیکو مادرید با جذب کریستیانو صورت گرفت و همچنین نهایی شدن خرید کریستین تل، مهاجم ۱۷ ساله رن فرانسه از سوی بایرن‌مونیخ، به‌نظر می‌رسد پرونده انتقال این ستاره پرتغالی به ۲ باشگاه مورداشاره بسته شده باشد اما شایعات درباره آینده او تمامی ندارد. تازه‌ترین شایعه این است که رونالدو به لیورپول برود تا بتواند در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده بازی کند. فعلا سادیو مانه و اوریگی از خط حمله این تیم جدا شده‌اند و یوونتوس خواهان خرید فیرمینو است.

اگر لیورپول با فروش مهاجم برزیلی‌اش موافقت کند، شاید به سراغ خرید رونالدو برود. نشریه انگلیسی «منچستر ایونینگ نیوز» گزارش داد؛ درصورتی که کریستیانو رونالدو تابستان امسال منچستریونایتد را ترک کند، یورگن کلوپ می‌تواند به آرزویش یعنی جذب این فوق‌ستاره پرتغالی برسد. کلوپ بارها رونالدو را تحسین کرده است. مشکل دستمزد رونالدو هم قابل‌حل است چون او حاضر است برای بازی در تیم بزرگ و حاضر در لیگ قهرمانان ۳۰ درصد در حقوقش تخفیف بدهد. گزینه دیگر تمدید قرارداد با منچستر به‌مدت یک فصل با حقوقی پایین‌تر و جدایی به‌صورت قرضی برای این فصل است. رونالدو به تیمی در لیگ قهرمانان برود و در این فصل مجبور به بازی در لیگ اروپا به همراه منچستر نباشد و فصل آینده در ۳۸ سالگی برگردد.

رونالدو واهمه‌ای از پیوستن به باشگاه دشمن تیم‌های سابق خود ندارد. در همین تابستان گذشته پیش از صحبت و توافق با فرگوسن تا یک قدمی قرارداد با منچسترسیتی که دشمن یونایتد است پیش رفته بود و حتی یکی از هواداران من‌یونایتد پیراهن قدیمی رونالدو را آتش زده بود. مدیر برنامه‌های کریستیانو در این تابستان با چلسی هم مذاکره کرده بود که به هر حال یک دشمن است و حالا صحبت از لیورپول است که از من‌سیتی و چلسی هم دشمن‌تر است. او اگر به اتلتیکو برود که بدش نمی‌آید این انتقال انجام شود، به رئال مادرید هم خیانت کرده است. رونالدو در تابستان گذشته به بارسلونا هم پیشنهاد شده بود. اگر طرفدار تیمی هستید، به رونالدو دل خوش نکنید چون او ممکن است بعدها سر از باشگاه رقیب درآورد.

کد خبر 693435
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha