ستاره و سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد قرار است درباره برنامه‌های آینده خود نشستی برگزار کنند.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین، با وجود اینکه چند هفته از آغاز تمرینات پیش‌فصل منچستریونایتد می‌گذرد، هنوز «کریستیانو رونالدو» در اردوی این تیم حاضر نشده است. رونالدو می‌خواهد از جمع شیاطین سرخ جدا شود.

در هفته‌های گذشته «ژرژ مندز» مدیر برنامه‌های رونالدو او را به باشگاه‌های مختلفی پیشنهاد داده اما هنوز نتوانسته حتی یک مشتری هم برایش پیدا کند. از سوی دیگر منچستریونایتد هم علاقه‌ای به فروش رونالدو ندارد و می‌خواهد در فصل آینده هم او را در اولدترافورد داشته باشد.

«فابریزیو رومانو» خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا خبر داده که قرار است رونالدو در نشستی با «اریک تن‌هاگ» سرمربی منچستریونایتد شرکت کند تا درباره برنامه‌های آینده باشگاه گفت و گو شود.

طبق خبر رومانو، رونالدو همچنان می‌خواهد جدا شود و مندز به تلاش‌هایش برای یافتن مشتری ادامه می‌دهد. از سوی دیگر منچستر هم بر فروشی نبودن رونالدو تاکید می‌کند.

از سوی دیگر، دیروز و همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستن رونالدو به اتلتیکو مادرید، بسیاری از هواداران این تیم کارزاری اینترنتی علیه او به راه انداختند. رونالدو در رویارویی‌هایش مقابل اتلتیکو مادرید بارها خشم هواداران رقیب را برانگیخته و حالا حسابی نزد آنها منفور شده است.

کد خبر 693295
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha