ستاره ملی پوش ایران از چگونگی حضور شدر پرسپولیس گفت.

فردوسی‌پور و طارمی

به گزارش همشهری آنلاین مهدی طارمی در گفت و گوی خود با عادل فردوسی پور در خصوص نحوه حضورش در پرسپولیس گفت: بعد از سربازی یک سال ایرانجوان بودم و در لیگ دسته اول، ۱۲ گل زدم. شخصی به نام صمد ابراهیمی به علی دایی نزدیک بود. او سی. دی بازی‌های مرا که پسرعمویم درست کرده بود به دایی نشان داد. دایی گفت او را بیاورید. همه چیز یکهویی شد. دایی سی. دی را در محل کارش گذاشت و مرا همانجا دید. این چیزی است که ابراهیمی گفت. بعد به تهران رفتیم و در باشگاه صحبتی کردیم و قرارداد بستیم. سپس به تمرینات رفتیم.

وی در خصوص سبک عجیب دویدنش افزود: روز اول تمرین محمد دایی گفت این (طارمی) کم‌رو است و بازیکن نمی‌شود. علی آقا (دایی) گفته بود این بازیکن بزرگی می‌شود و مطمئنم و به او اعتقاد دارم. اگر آن اتفاق نمی‌افتاد من دیده نمی‌شدم. از بازی سوم دایی مرا فیکس گذاشت. چیزی که از دایی کشف کردم این بود که اسامی برایش مهم نیست و هرکسی خوب تمرین کند را بازی می‌دهد.

کد خبر 693250

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مجتبی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    19 4
    موفق باشی افتخارمیکنیم که هستی
  • سیروس IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    12 4
    بابات به درستی گریه کرد که در حق تو ظلم کرده.تو اگر ۲۳ سالگی در خارج بودی قطعا در یکی از ۵ باشگاه بزرگ دنیا بازی میکردی
  • میلاد IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    12 3
    به نظرم طارمی بازیکن خوبی بود ولی خیلی پیشرفت کرد بعد حضورتولیگ هرماه که می گذشت بهتر و بهتر میشد و یه چیز خوب تو ذات این بازیکن دیدم اینه که زود سیر نمیشه چیزی که برایه اکثربازیکن های ایران پیش میاد مثلا کریمی تو اوج به بایرن مونیخ رفت واز اون به بعد افت کرد ولی طارمی هرچی روبه جلو میره بهتر میشه واین از عطش سیری ناپذیر این بازیکن خوب و افتخار آفرین ایرانه
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    14 0
    درود بر شما وعلی دایی بزرگ مرد
  • محمد IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    2 5
    این جمله طارمی من رو یاد یه خاطره انداخت، وقتی من بچه بودم، یه روز خونه دایی بزرگم بودیم، در مورد بچه ها از داییم نظر خواهی میشد، نوبت به من که رسید، آنچنان با اطمینان و محکم و با یه حالت نیش خند برگشت و گفت این به هیج جا نمیرسه و هیچی نمیشه، هنوز هم که هنوزه اون لحظه یادم نرفته ولی واقعیت اینه که من هنوز که 38 سالمه و لیسانس و چندتا مدرکه دیگه دارم و با دسترنج خودم خونه هم خریدم ولی هنوز هم مجردم و بیکارم و به جایی نرسیدم و کسی نشدم علارغم موقعیت های فراوانی که داشتم ولی نتوستم موفق باشم و کاری کنم، البته در مورد طارمی قضیه کاملا عکسه ولی در مورد بنده فکر کنم داییم انگار اون موقع یه چیزی فهمیده بوده،نمیخوام انرژی منفی ساطع کنم و خودمو با این حرفها مشغول و قانع کنم، اما واقعیت رو هم نمیتونم انکار کنم.