رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات وزیر راه مبنی بر ۱۰ برابر شدن صدور پروانه ساخت و ساز گفت: آمار شورای شهر هنوز این موضوع را تأیید نمی‌کند و باید آمار دقیق ارائه شود.

چمران

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه هشتادمین جلسه شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات وزیر راه مبنی بر ۱۰ برابر شدن صدور پروانه ساخت و ساز گفت: آمار شورای شهر هنوز این موضوع را تأیید نمی‌کند و باید آمار دقیق ارائه شود.

او ادامه داد: ارتباط وزیر با کل کشور است، شاید آماری که وزیر داده است مرتبط با کل کشور بوده است اما آمار صدور پروانه در تهران تغییری نداشته و هنوز وضعیت خوبی در این زمینه شاهد نیستیم.

چمران با اشاره به حقوق کارکنان شهرداری گفت: بخشی از افزایش حقوق بر عهده شهرداری نیست و البته در این زمینه نامه‌ای به دولت ارسال شده و درخواست کردیم تا اصلاحات لازم انجام شود. باید ابلاغ‌های لازم انجام شود تا شهرداری اصلاحات را انجام دهد. دولت ایرادی در رابطه با مبنای حقوق گرفته است و این اصلاحات باید اعمال شود تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

او افزود: نظر شورای نگهبان این است که شورای شهر نباید کار اجرایی انجام دهد و شورای نگهبان حق اخذ عوارض شورایاری‌ها را حق شورا نمی‌داند.

کد خبر 692662
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha