عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری در چند سال گذشته اقدامات مفیدی در مورد آسیب‌‏های اجتماعی انجام داده است

 تا جایی که سازمان بازرسی کل کشور پیشنهاد تشویق و تقدیر شهرداری را در این مورد داده است.

مرتضی طلایی با بیان این مطلب، در این رابطه به ساماندهی کارگران فصلی، ساماندهی دره مهران، ساماندهی دره فرحزاد به‌عنوان اقداماتی در جهت کاهش آسیب‌‏های اجتماعی تهران اشاره و اضافه کرد: شهرداری از سازمان‌‏های غیر‌دولتی حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، وی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران اقدامات مثبتی در زمینه مقابله با آسیب‌‏های اجتماعی انجام داده است، یادآور شد:‌‏ البته هنوز با وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

رئیس سابق نیروی انتظامی، استان تهران را شهری زنده، فعال و دارای ظرفیت‌های اجتماعی فراوان دانست و گفت: در چند سال گذشته آمار نادرستی در مورد آسیب‌‏های اجتماعی موجود در تهران منتشر شده که به هیچ عنوان درست نیستند.

طلایی در این زمینه به نرخ بالای بیکاری در کشور اشاره و اظهار کرد:‌‏ وقتی بیکاری تا این حد در جامعه زیاد می‌شود بسیاری از نوجوانان نیز به گل‌فروشیروی می‌‏آورند و این بهتر از گرایش به کارهای خلاف است.

وی همچنین با اشاره به ابلاغ سیاست‌های بودجه‌‏ای سال 88 از سوی شورای شهر به شهرداری اعلام کرد:‌‏ در نظر داشتیم که سهم اعتبارات را در زمینه مقابله با آسیب‌‏های اجتماعی افزایش دهیم اما با وضعیت موجود اقتصادی در کشور امکان افزایش اعتبارات وجود ندارد.

کد خبر 69254

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز