یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
۳ نفر

خاموشی بیش از هزار و ۵۰۰ شعله از پایه چراغ‌های بوستان‌ها و فضاهای سبز منطقه۱۹ رفع شد.

تأمين روشنايي بوستان‌ها

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه۱۹ دراین‌باره گفت: «طرح رفع نواقص روشنایی بیش از هزار و ۵۰۰ پایه چراغ بوستان‌های نواحی پنج‌گانه با هدف بهبود وضعیت سیمای شبانه بوستان‌ها، فضای سبز، تأمین شبکه روشنایی و کاهش نقاط بی‌دفاع شهری در ۲ماه اخیر انجام شده است.»

«مهدی هدایت» افزود:‌ «با توجه به اینکه وجود نور و روشنایی در تأمین امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است، عملیات رفع خاموشی و تقویت روشنایی بوستان‌ها و عرصه‌های فضای سبز با نصب پروژکتور، نورافکن‌ها و لامپ‌های اس. ام. دی و تعویض حباب‌ها، لامپ‌های سوخته و پایه چراغ‌های معیوب در بوستان‌های پرتردد از جمله ولایت، افرا، شقایق و ... صورت گرفت.»

او ادامه داد: «همچنین علاوه بر اصلاح و بهسازی روشنایی بوستان‌های منطقه، روشنایی سرویس‌های بهداشتی نیز تأمین شده است، همچنین تعمیر و نگهداری پس از بهسازی و هرس شاخ و برگ درختانی که مانع از پخش نور پایه چراغ‌ها می‌شوند، به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.»

به گفته شهردار منطقه۱۹، منهول‌گذاری مسیرهای فاضلاب در فضای سبز، نصب محافظ دریچه پایه چراغ بوستان‌ها، تعمیر وسایل بدنسازی و وسایل بازی کودکان و رفع نواقص آبخوری‌ها از دیگر اقدامات فضای سبز است.

هدایت افزود: «علاوه بر اینها آبشویی و آبیاری درختان معابر با تانکر هم در حاشیه بزرگراه‌های آزادگان، شهید هاشمی، خلیج فارس، شهید کاظمی، شهید تندگویان و بوستان ولایت و معابر اصلی، مستمر  و مطابق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است.»

کد خبر 692447

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha