علیرضا طلیسچی شب گذشته در حالی آخرین کنسرت تابستانی خود را پیش از ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر برگزار کرد که برای نخستین بار میزبان مخاطبانش در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس بود. 

علیرضا طلیسچی

به گزارش همشهری آنلاین،  علیرضا طلیسچی خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز موسیقی پاپ چهارشنبه‌شب ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ در دو نوبت به روی صحنه رفت. 

طلیسچی در این کنسرت منتخبی از قطعات محبوب و دیگر آثار خود که به‌تازگی منتشر کرده است را با همراهی ارکسترش به رهبری امیر بهادر دهقان اجرا کرد. 

«زندگی جونم»، «تو فکر میکنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای دل خودم»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «یه دریا نریم»، «لیلا»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «آخرش قشنگه»، «نه نمیارم» و «ای دل غافل» قطعات اجرایی در شب گذشته بودند. 

از نکات قابل‌توجه این کنسرت، محبوبیت قطعه تازه منتشرشده طلیسچی در بین مخاطبانش بود که سبب شد او به اجرای دوباره قطعه «یه دریا نریم» با همخوانی تماشاگران بپردازد. 

«قاف» از دیگر قطعات شنیده‌شده و محبوب این خواننده نیز سه بار اجرا شد. طلیسچی در ابتدا، این قطعه را با نواخته شدن ساز کیبورد و در ادامه با همراهی ارکستر به‌صورت کامل به اجرا درآورد و به دلیل درخواست‌های مکرر تماشاگران یک‌بار دیگر به‌صورت کامل آن را در پایان کنسرت اجرا کرد. 

کد خبر 692101

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    0 0
    این ریتم تکراریه. همه خواننده همین ریتمی تکراری میخونن