شهروندان تهرانی می‌توانند با استفاده از ۱۲ کد دستوری جدید در سامانه ۱۳۷ به پاسخ سوالات خود در امور مربوط به شهرداری و شهر تهران برسند.

سامانه 137

به گزارش همشهری آنلاین، شهرداری تهران در راستای افزایش پاسخگویی به نیازهای شهروندان ، مدتی است که اقدام به ایجاد کدهای دستوری برای پاسخگویی به خواسته شهروندان کرده است.

این سرویس‌ها که همگی بر بستر شماره #۱۳۷* قرار گرفته است، شامل خدماتی مثل پرداخت بدهی، خدمات کرونا، مترو، شارژ حساب شهروندی است و همچنین سرویس‌های استعلامی و اطلاع‌رسانی همچون نشانی میادین میوه و تره‌بار، نظرسنجی تاکسیرانی و پیگیری شکایات ۱۸۸۸و ۱۳۷ است که زمینه استفاده شهروندان با استفاده از این کدهای دستور محیا شده است.

پس با این روش شهروندان تهرانی می‌توانند با استفاده از کدهای دستوری، از خدمات شهرداری تهران استفاده کنند که لیست این کدها در ذیل قابل مشاهده است.

تعریف ۱۲ کد دستوری جدید در سامانه ۱۳۷ برای پاسخگوی به شهروندان | از پرداخت عوارض تا خدمات مترو

کد خبر 692021
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha