٨٩ پایگاه واکسیناسیون در شهرستان ری فعال شد.

واکسن

به گزارش همشهری آنلاین، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با بیان این مطلب گفت : «کرونا هنوز تمام نشده و با توجه به افزایش آمار مبتلایان و قربانیان کرونا، ضرورت دارد افراد بالای ۱۸ سال که حداقل ۶ ماه از تزریق نوبت قبلی واکسن آنها گذشته، یک نوبت یادآور را تزریق کنند. »
«علی تاجدار» به فعالیت یک مرکز تجمعیعی واکسیناسیون در شهرستان ری اشاره کرد و افزود : «این پایگاه با عنوان «شهر سالم» در ورزشگاه شهر سالم (واقع در میدان هادی ساعی) قرار گرفته و واکسن‌های‌های سینوفارم، آسترازنکا، پاستوکوک، اسپایکوژن و برکت، به عنوان واکسن یادآور برای متقاضیان تزریق می‌شود. »

٨٩ پایگاه واکسیناسیون در شهرستان ری فعال شد | توصیه به تزریق نوبت یادآور


تاجدار توضیح داد : «٨٩پایگاه واکسیناسیون شهرستان ری شامل ۲۵ مرکز خدمات جامع سلامت، ۳۷ پایگاه سلامت و ۲۷ خانه بهداشت است که در توزیع مکانی آنها دسترسی آسان شهروندان در نظر گرفته شده است. »

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با تاکید بر لزوم تزریق واکسن نوبت یادآور و رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت : «با توجه به پرمتقاضی بودن واکسن سینوفارم، این نوع واکسن در همه پایگاه‌های واکسیناسیون شهرستان ری موجود است. »

به گفته وی، مراکز خدمات جامع سلامت روستاهای فیروزآباد، اسلام آباد، امین آباد، اسلام آباد نظامی، مشیریه، ظهیرآباد، علایین، عظیم آباد، صالح آباد، باقرشهر، قمصر و گلحصار از جمله پایگاه‌های واکسیناسیون شهرستان ری به شمار می‌آیند.

کد خبر 691610

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha